掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

男友抱B此何生不同彼何生! 吳若希爆囡囡大食 __,吳若希,

男友抱B此何生不同彼何生! 吳若希爆囡囡大食

男友抱B此何生不同彼何生!吳若希爆囡囡大食榮升新手父母的吳若希(Jinny)和男友Alex昨日終於讓寶貝女Giselle曝光!昨日Jinny在社交網上 ...


榮升新手父母的吳若希(Jinny)和男友Alex昨日終於讓寶貝女Giselle曝光!昨日Jinny在社交網上載男友Alex抱住B女Giselle的父女相,Giselle正在爸爸的臂彎內甜睡,不過,相片角度只看到Giselle的頭髮及大側面鼻尖位,所以Jinny曾形容Giselle除了下巴兜兜似自己,其他五官似足Alex,大家因未能看到「全相」而未能確定到。最搞笑是父女身旁的不是Jinny,而是Jinny唱片公司老闆何哲圖,連Jinny都留言說:「恭喜何生」、「好笑」,巧合是其男友Alex都是姓何,所以Jinny究竟是恭喜哪個「何生」?看來她是想幽自己一默!

至於Jinny昨晨亦在網上爆囡囡Giselle是大胃王,好食得:「餵咗成個鐘人奶,我個女仲係要繼續食,仲要啖啖大大力嘅,有冇咁大食?!」Jinny亦乘機幫自己講好話:「都話我有咗嘅時候唔係我肚餓,一生完即刻胃口大減,我唔係姓賴,小姓吳,何家千金胃口大。」不少網民留言恭喜Jinny有個「吃貨Gis」,更笑指BB遺傳了媽媽吃貨的基因,又說BB大力啜,擔心Jinny的Cup數保不住。


鍾意就快D Share啦!