掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

Baby自毀形象 表演「神技」秒變雙下巴 __,Baby,Angelababy,

Baby自拍大晒雙下巴,生B後發福?新手媽媽Angelababy(Baby)自誕下囝囝「小海綿」後,專心湊仔,減少咗喺微博晒自拍照,而呢日佢就突然派福 ...


Baby自拍大晒雙下巴,生B後發福?

新手媽媽Angelababy(Baby)自誕下囝囝「小海綿」後,專心湊仔,減少咗喺微博晒自拍照,而呢日佢就突然派福利,晒自拍不特止,仲表演「神技」一秒變雙下巴!

Baby上載喺兩張相,戴上黑色Cap帽嘅佢精神非常好,容光煥發,但個雙下巴勁到夾死人,唔講仲以為佢生完B發福呀!原來搞笑嘅佢刻意夾出雙下巴,非常好肉地!佢留言話「秒胖」,點解咁大膽自毀形象?原來佢太無聊喇,佢喺留言度透露:「今天發燒,太無聊了,打破了我高冷的人設。對不住了[哈]」唔少網民叫佢保重身體,仲話好開心見到佢有自拍喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!