掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

同祥嫂破冰搞唔掂 兆尊唔驚夏蕙BB分身家 __,夏蕙,鄧兆尊,兆尊,黃夏蕙,

Nuts哥都係食花生等睇戲!要講九十年代有咩集體回憶?點會少得1997年鄧家爭產事件!「慈善伶王」新馬師曾遺孀洪金梅(祥嫂)同以鄧兆尊為首嘅四個仔女爭 ...


Nuts哥都係食花生等睇戲!

要講九十年代有咩集體回憶?點會少得1997年鄧家爭產事件!「慈善伶王」新馬師曾遺孀洪金梅(祥嫂) 同以鄧兆尊為首嘅四個仔女爭產事件到依家,即係香港回歸同祥哥逝世都足足廿年,是非繼續loop唔停。薑愈老愈辣,食鹽多過我Nuts哥食米嘅祥嫂,開口埋口話讀書少,但周不時金句王上身,你點會諗到佢以「名種狗」嚟妙論啲仔女先?佢話屋企嗰八隻係名種狗,同佢同祥哥生嘅一樣係名種喎!佢仲先後騎劫人哋嘅喪禮、壽宴甚至聯歡晚會,搶晒主人家fo「踩場講話」!唔單止兆尊慨嘆:「佢連我未出世都有得鬧嘅!」就連對住記者,祥嫂都係答非所問:「問咩都好,祥哥翻生嘅,我一定答你,跳脫衣舞都得!」倘若邊個再問落去,真係中晒新馬師曾嗰句:「福心呢,好心呢,可憐吓呢個盲眼乞兒仔」

老人家有錢有傍友

要講福心同好心,祥嫂嘅生死之交黃夏蕙一定有,明明自己仲生勾勾,但就被祥嫂手指指大大聲話佢該死唔死喎!難得夏蕙BB完全唔care,簡直係有個真正朋友的確好極!但祥嫂都好識做,之前都捐咗一千萬畀夏蕙BB個基金。早幾日我Nuts哥同兆尊吹開水,傾開夏蕙BB同祥嫂friend過打band,講笑問兆尊擔唔擔心祥嫂將啲錢畀晒夏蕙BB時,兆尊一副淡定有錢剩,佢話:「唔擔心!一個有身家嘅老人家,老咗有啲錢,身邊總有幾個朋友傍住!」嗱!嗒真啲好多人有啲錢時,真係寧願有傍友好過有朋友,朋友會講真說話,即係未必句句啱聽傍友講乜都零舍啱feel,仲可以將佢搓圓撳扁,即係叫佢去死都得㗎!話時話,雖然兆尊話唔擔心夏蕙BB爭產啫,但話晒係老竇辛辛苦苦搵番嚟,係鄧家基業,有咩差池畀晒外人就唔抵兆尊就話:「唔擔心得咁多,佢點用係佢嘅選擇!破冰?搞過喇!唔得,啲細佬妹都傾過搞過,唔係我問題!」

女人永遠是對的

雖然兆尊話唔係佢問題,但講到底都係佢唔啱!枉佢同時冧得掂大婆、二奶同三奶,願意三女共侍一夫,但原來兆尊根本唔明女人個腦係點運作!早排十歲童星陳學文喺余文樂部戲度講咗句:「你唔使做錯啲咩㗎喎,啲女人話你錯,你就錯㗎」人仔細細都知呢個道理!兆尊都50歲人,唔係仲去深究祥嫂嗰句:「當年佗兆尊嗰時跌親,所以依家有腰患。」到底責任誰屬嘛? 黃子華話齋:「邊個最鍾意記住啲唔開心嘅嘢?母親!」所以,阿媽講乜都好,做仔女嘅hea答已經係最好嘅回應。

Nuts哥細細個就知道,阿媽,英文「Mother」,呢6個字母,有人拆解話「阿媽畀上百萬(Million)樣好嘢, 係唯一(Only) 教導(Teach),畀個心(Heart)畀對眼(Eye)仔女又永遠正確(Right)嘅人」,辛苦晒喎!唔使咁複雜,「Mother」其實就係「Manipulate other(操控他人)」,「就食飯,仲食薯片」、「夜一夜都唔瞓,聽朝又屎淋尿瀨」、「着多件衫,冷病畀屎餵你」、「飲汽水啦,糖尿病你就知死」……冇人會傻到同阿媽理論,贏咗場交,輸咗個媽,值得嗎?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!