掃呢頁CODE去手機

2017年4月21日 星期五

祖兒怕楊丞琳誤會 唔敢私訊李榮浩追歌 __,祖兒,李榮浩,楊丞琳,容祖兒,

所以祖兒話要追歌都係靠公司同事會好啲。英星歌手容祖兒、李克勤、古巨基、Twins及泳兒等出席澳門威尼斯人舉行的《全球華語榜中榜》頒獎禮,當晚頒獎禮頒出 ...


所以祖兒話要追歌都係靠公司同事會好啲。

英星歌手容祖兒、李克勤、古巨基、Twins及泳兒等出席澳門威尼斯人舉行的《全球華語榜中榜》頒獎禮,當晚頒獎禮頒出45獎項,其中祖兒和克勤分別贏得「榜中榜最佳女歌(港台)」及「亞洲全能歌手」,而克勤還獲得「榜中榜最佳男歌手(港台)」及憑《一個都不能少》贏得「Channel V 年度最受歡迎MV」。

至於祖兒日前完成演唱會後,她坦言現時心情終於變輕鬆如釋重負。講到會帶母親去旅行充電?祖兒謂:「係呀,帶啲阿媽級,阿珠媽類,敬老行動嚟。(男友劉浩龍陪行?)佢拍戲呀!(師兄媽咪有冇分去?)冇喎,(唔行奶奶政策?)唔好講呢啲嘢啦,講番啲正經嘢啦。」有冇追求者呀?祖兒亦笑道:「咁又太睇得起我,我今年驛馬星動。(係咪應該紅鸞星?)我出埠嘛,我Market都好大㗎。」

而祖兒又謂剛在頒獎禮後台見到李榮浩。想向他追歌債?她笑謂:「係呀,我畀個眼神佢囉,又冇刻意追,同佢講加油囉。(怕佢唔明?)希望佢明啦(會唔會寫歌都寫畀女友楊丞琳先呢?)咁我又冇刻意追,你哋知我面皮又唔係好厚,要追佢歌,都係透過公司同事問好啲。(冇抄佢牌咩?)有呀,少少怕醜呀!(怕佢女友睇到你私訊佢唔太好?)咪係,夜媽媽同人講句你好嗎咩?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!