網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月24日 星期一

獨有運動法 陳靜修身唔縮胸 __,陳靜,

陳靜消減咗唔少呀!藝人陳靜(DaDa)在九龍塘出席《春嬌救志明》群星首映禮。記者指她消減不少,她表示體重與以前相若,但因做運動而令身形更Firm,她又 ...


陳靜消減咗唔少呀!

藝人陳靜(DaDa)在九龍塘出席《春嬌救志明》群星首映禮。記者指她消減不少,她表示體重與以前相若,但因做運動而令身形更Firm,她又指自己有吸收足夠蛋白質及澱粉質,以及獨有的運動方法,所以上圍沒有縮水。

提到師妹方媛日前與天王郭富城成婚,當時不在香港的DaDa表示自己看報道才知道:「我緊貼報道!(絕交?)以前同公司,但唔係成日見到,都係開心事嚟,所以都會恭喜佢。」又指自己與方媛其實並非密友:「佢一個女仔嚟到香港,冇乜朋友,我盡地主之誼關心吓佢。(羨慕佢嫁天王?)哈哈,我係開心佢開心,我嘅感受冇咩特別。」已經單身了一段時間DaDa,又謂自己不會擺感情、婚姻作第一位:「單身好開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!