掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

跑到嘔!龔嘉欣街頭大奔走 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

大奔走!藝人龔嘉欣及張繼聰(阿聰)於九龍城拍攝無綫新劇《誇世代》,二人於街頭上演被追趕奔跑上車的戲份,真係跑到嘔,嘉欣更被阿聰以手銬扣實玉手!以貴氣大 ...


大奔走!

藝人龔嘉欣及張繼聰(阿聰)於九龍城拍攝無綫新劇《誇世代》,二人於街頭上演被追趕奔跑上車的戲份,真係跑到嘔,嘉欣更被阿聰以手銬扣實玉手!

以貴氣大小姐造型示人的嘉欣透露在劇中飾演富家女兼有六姊妹,她笑言鏡頭前後都與姊妹如江美儀、李佳芯、鄧佩儀等傾過不停。談到繼《幕後玩家》後再與阿聰合作,嘉欣透露主動向監製要求增加與阿聰的對手戲:「阿聰喺劇入面成日整蠱我,例如攞昆蟲整蠱我。但劇外又對我好好。我向監製要求多啲同阿聰嘅對手戲,去過吓戲癮。我成日問佢健身嘅嘢,問佢點解啲人咁大隻。(你鍾意大隻男?)有肚腩我都ok,但都欣賞男仔健身咁努力。」

談到嘉欣之前憑喊戲出位,勇奪最佳女配角,她笑言今次淚腺要「抖抖」:「今次套劇輕鬆開心,(唔駛喊?)淚腺都要抖抖,又擔心觀眾睇厭我個喊樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!