網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月16日 星期日

【爆偷食後蒲頭】同老公道歉 白百何發聲明:家事留給我們處理 __,白百何,

今年33歲嘅大陸女星白百何,日前被爆背夫陳羽凡,喺泰國偷食男模張愛朋。出軌事件擾攘數日,陳羽凡今日凌晨終於喺微博上載短片,自爆前年同白百何離婚,又宣佈 ...


今年33歲嘅大陸女星白百何,日前被爆背夫陳羽凡,喺泰國偷食男模張愛朋。出軌事件擾攘數日,陳羽凡今日凌晨終於喺微博上載短片,自爆前年同白百何離婚,又宣佈無限期退出娛圈。(新聞連結:http://bit.ly/2pp0r9b )至於女主角,就一直芳踪杳然,冇消息亦冇現身。今日下晝,白百何終於蒲頭,喺微博發聲明,指今次事件影響陳羽凡而感到抱歉,又同陳口徑一致話唔講離婚,只係想俾囝囝元寶一個完整家庭。

不過,有網民就摷出今年年初,陳羽凡發微博怒斥造謠人話二人離婚消息,而白百何喺舊年仲成日喺微博發有關「老公」嘅微博,網民揶揄二人就算唔對外講離婚,都唔需要刻意經營晒恩愛。白百何聲明如下:感謝所有關心和愛護我們的人,讓你們擔心了。

對這件事情給羽凡造成的影響感到抱歉,對元寶和四位爸爸媽媽感到抱歉。在孩子面前我們永遠是一家人。希望大家給我們一點時間和空間,把我們的家事留給我們自己處理。

婚姻是兩個家庭的事情,出於對孩子成長的考慮,為了給元寶的童年一個完整的家庭,我們沒有對外公布這一事實。為此給大家帶來所有的麻煩,向大家誠摯道歉。

(資料圖片) 爆出出軌事件後,白百何今日終於發聲明。聲明中,同老公(抑或前夫?)陳羽凡道歉。(白百何微博圖片) (資料圖片)
今年1月陳羽凡先喺微博鬧爆造謠者發放兩公婆離婚傳言。(白百何微博圖片) 網民亦摷出白百何舊年嘅微博,質疑佢同陳羽凡離婚後,依然不時喺微博晒恩愛。(白百何微博圖片) (白百何微博圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!