網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月2日 星期日

卓林入院!吳綺莉:我唔知佢咩事 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

希望卓林冇事啦!前亞姐吳綺莉女兒吳卓林早前喺社交網站稱將會離開香港,卓林周五(31號)就喺母親嘅朋友陪同下,秘密去咗泰國一個地方展開短期旅行。事隔兩日 ...


希望卓林冇事前亞姐吳綺莉女兒吳卓林早前喺社交網站稱將會離開香港,卓林周五(31號)就喺母親嘅朋友陪同下,秘密去咗泰國一個地方展開短期旅行。事隔兩日 ...


希望卓林冇事

前亞姐吳綺莉女兒吳卓林早前喺社交網站稱將會離開香港,卓林周五(31號)就喺母親嘅朋友陪同下,秘密去咗泰國一個地方展開短期旅行。

事隔兩日,今日就爆出卓林已經喺吳綺莉嘅朋友陪同下返港,仲一落機就即刻入醫院,吳綺莉收到消息後,隨即趕至醫院了解情況。東網記者致電吳綺莉,問到卓林的身體狀況,吳綺莉指卓林現身在醫院:「我唔知佢咩唔舒服,要等醫生出報告先知。」吳綺莉現已返回家中休息,而卓林則繼續留院。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!