掃呢頁CODE去手機

2017年4月15日 星期六

掃風餵奶老公做晒!葉翠翠產後印印腳 __,翠翠,葉翠翠,

翠翠出院,老公周曉東傍到實!藝人葉翠翠於本月10日誕下囝囝「小王子」,今日在老公周曉東陪伴下與囝囝出院,見翠翠精神飽滿,又沒有水腫,而老公則負責抱BB ...


翠翠出院,老公周曉東傍到實!

藝人葉翠翠於本月10日誕下囝囝「小王子」,今日在老公周曉東陪伴下與囝囝出院,見翠翠精神飽滿,又沒有水腫,而老公則負責抱BB,不過未踏出門口就電話響起,見他一手抱B,一手拎起電話傾,頓時型爸上身!未幾翠翠接受訪問,周曉東就抱B上車等候,見他雙眼望實BB,不時冧笑,父愛滿瀉!

乳名叫「小東東」

翠翠透露仍未為BB改名,笑謂老公多意見,故將改名交給老公負責,笑指老公要BB與他同名,改乳名叫「小東東」及「Raymond Junior」。被問可有足夠的時間休息?她謂:「呢幾日唔夠,係攰啲,姑娘每隔一個鐘就同我量血壓。」目前仍未可以餵全人奶的她,笑謂老公當BB是屬於他,全程負責餵奶,她笑謂:「佢話等我嚟啦,我熟手啲,你唔識喇,我冇拎過奶樽餵奶,無掃過風!BB一喊佢就好開心,如果半夜喊我睇佢仲笑唔笑得出!」

早前她表示因囝囝提早出世,陪月未能即時上班,不過她今日表示陪月下周就可以上班,老公會請幾天假幫忙照顧BB,又指囝囝好乖,即使喊,拍幾下又安靜下來,又指老公表示覺得囝囝十分似他。

老爺奶奶趕返香港

至於家中長輩可有見過BB?她說:「未,依家喺上海返緊嚟(指老爺及奶奶)!」她透露BB提早出世打亂了計劃,例如原本預訂的普通單人房冇位要臨時改成頭等單人房,擇時辰出世亦被打亂,呻花了不少錢。

她說:「其實我都唔知係咪早產,定係自己大頭蝦計錯時間,因為BB無早產會出現既問題,醫生話無所謂啦,BB健康,我想搞清楚係咪我大頭蝦,下一次再生唔會再犯錯!」

等BB一歲再追女

直言想待仔仔一歲後再追女的她,笑指自己有港姐后冠,因為生女可以留給她,生仔就會比老婆,被問老公有何獎勵,她笑指希望老公做夜更保姆。

她又謂會叫老公安排搵學校的事,她說:「覺得唔係好急,但係要諗下,好似生之前佢都問我洗唔洗咁早洗定啲奶樽,執好走佬袋,好彩我執定喳!」仍在考慮舉辦百日宴的她,謂待回家後安定BB再決定。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!