掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

曾國祥失獎 女友王敏奕掃背呵番冧晒 __,王敏奕,曾國祥,

隔住個mon都feel到恩愛。由曾國祥執導,周冬雨、馬思純主演的電影《七月與安生》在「第三十六屆香港電影金像奬頒奬典禮」中,雖然獲得多項提名,但最後僅 ...


隔住個mon都feel到恩愛。

由曾國祥執導,周冬雨、馬思純主演的電影《七月與安生》在「第三十六屆香港電影金像奬頒奬典禮」中,雖然獲得多項提名,但最後僅得「最佳原創電影音樂」一個獎項。頒獎禮完結後,曾國祥在女友王敏奕陪同下到尖沙咀出席慶功宴。提到他失落「最佳導演」和「新晉導演」兩大獎項,而爸爸曾志偉指他仍有大把機會,他即謂:「好好嘅開始,失望梗係有,最失望唔係攞唔到,係冇得同老竇一齊攞。我本身對拎獎期望唔大,但佢拎咗獎之後,我就好想攞,因為同佢同一屆拎係一件好特別嘅事。(佢有冇安慰你?)佢成日睥住我,驚我唔開心,我係對住佢笑嘅,家姐(曾寶儀)都有安慰我,話唔緊要、大把機會。我係遺憾冇得同老竇一齊攞。」又謂自己對電影同樣失落其他獎項感到可惜。

曾國祥失獎王敏奕呵番

問王敏奕如何安慰男友,曾國祥即插咀笑謂:「佢喺側邊呵我!」王敏奕聞言便反駁:「我冇呀,我淨係佢問O唔OK!」邊講邊掃對方背的她就講到面紅,非常搞笑。曾國祥亦笑指女友似乎比自己對結果更失望:「佢反應大過我!」提到周冬雨失落影后,曾國祥就指對方應該不會介懷:「我一直唔敢同佢講我一直覺得係紅姐(惠英紅)贏!」他又透露正寫新劇本,希望八、九月可以開拍。另外,失落「最佳女主角」的周冬雨則未有接受傳媒訪問。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!