掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

名人:陳逸璇透露離婚原因 __,陳逸璇,

陳逸璇話因為前夫返美從政,所以離婚。歌手陳逸璇(Jolie)在灣仔會展出席慈善電影活動。她表示一直有關心傷健復康工作,更指比起不少普通人經常小事化大、 ...


陳逸璇話因為前夫返美從政,所以離婚。

歌手陳逸璇(Jolie)在灣仔會展出席慈善電影活動。她表示一直有關心傷健復康工作,更指比起不少普通人經常小事化大、鑽牛角尖,傷健人士生活更堅強、有理想。問她是否經常鑽牛角尖?她即笑謂:「有架,女仔一定係咁!尤其係感情方面,話唔想理,但好難掉開一邊,一定有唔開心嘅時候!」

談到她現時的感情狀況,早前宣布與墨西哥籍老公離婚的她表示現時想專注事業:「女仔都希望有人錫,會慢慢睇。」問她是否有人追,她一路笑一路說:「受過創傷嘅女仔係需要多啲時間去痊愈!」但都歡迎有耐性的男士互相認識。她亦表示有與前夫聯絡,指對方留在美國從政:「呢個就係點解我哋要分開嘅原因。(知唔知佢有冇新歡?)不如你哋幫我Check?唔問佢呢啲啦,都祝福佢嘅!」談到最近工作,她表示日前為電影客串一角,有性感大膽演出之餘,更獻唱兩首歌曲,寓工作於娛樂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!