網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月7日 星期五

拖手贈公司高層興 __,

拖手贈公司高層興娛樂要聞「雁鄭偷食」越爆越大鑊,前日兩人否認拍拖,晚上即被雜誌踢爆公開拖手短片!兩人所屬星夢娛樂高層何哲圖昨出席活動,卻堅信兩人沒拍拖 ...


拖手贈公司高層興

娛樂要聞

「雁鄭偷食」越爆越大鑊,前日兩人否認拍拖,晚上即被雜誌踢爆公開拖手短片!兩人所屬星夢娛樂高層何哲圖昨出席活動,卻堅信兩人沒拍拖,問到若發現瞞公司怎處理?他說:「我會去理解,兩個係好專注事業嘅人,值得栽培,公司唔反對拍拖,但要有限度,避免拖手。」不過昨日傍晚「雁鄭」卻拖着現身機場!



「雁鄭」所屬星夢公司高層何哲圖表示二人拍拖要有限度。

玲玲話咪結婚

此外,曾跟鄭俊弘合作的田蕊妮昨說:「佢係愛唱歌嘅好男仔,感情事好難講。」同場的朱晨麗與何雁詩合作兩部劇,覺得對方可愛又甜美,問到何雁詩是否敢愛敢恨?她說:「佢好直接,可能係外國返嚟嘅鬼妹仔。」不過,何雁詩雖在美國出生,但中學和大學都是在香港讀書。

而堪輿學家麥玲玲昨到柴灣拍健康食品廣告時,被問到「雁鄭」是否相夾?她說:「一個屬豬一個屬猴,緣份中等,兩個都未開始到結婚運,鄭俊弘唔係傳統適宜早婚,唔好累人累己啦。」

採訪:馬建華、王連連、卓寶花

攝影:仇志德



朱晨麗(左)和田蕊妮各讚「雁鄭」是靚女好男仔。


鍾意就快D Share啦!