掃呢頁CODE去手機

2017年4月16日 星期日

阿仔秘密求婚勁催淚!薛家燕感動到喊 __,家燕,薛家燕,

有個100分未來新抱,薛家燕梗係開心!薛家燕兒子石耀庭(Jackson)求婚成功,最開心莫過於就嚟榮升奶奶嘅薛家燕,佢接受東網訪問時大讚未來新抱Zoe ...


有個100分未來新抱,薛家燕梗係開心!

薛家燕兒子石耀庭(Jackson)求婚成功,最開心莫過於就嚟榮升奶奶嘅薛家燕,佢接受東網訪問時大讚未來新抱Zoe,畀佢100分:「佢係一個心地善良嘅女仔,喺英國長大,真係好乖!」

求婚籌備多時

講到仔仔求婚,薛家燕說:「其實呢個求婚籌備咗個幾兩個月,係我兩個女同一班工作人員安排,搞到好似一個騷咁!我要多謝王梓軒,因為個仔求婚前同Zoe講今晚係王梓軒Rehearsal,Zoe到場後,梓軒唱緊歌,佢以為係真,佢就問乜綵排都咁多人,我個仔就立即自彈自唱,跟住我啲工作人員就出嚟跳舞,背景就彈出Will You Marry Me,跟住就請Zoe上台。」

遇到夢寐以求好女仔

家燕續說:「我個仔然後就對Zoe講咗番話『遇到一個夢寐以求嘅好女仔,我哋互相支持、互相鼓勵!』我個仔都差啲講到喊,我都忍唔住喊咗出嚟!真係好感動,係一個好難得嘅場面,Zoe然後Say Yes!」

家燕又話依家個仔率先結婚,佢搵到心儀另一半係開心事,依家要開始着手搞婚禮,佢最後仲話:「真係心情興奮!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!