網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

朱智賢:朱智賢疑遭家暴:好傷心有個咁嘅阿哥 __,朱智賢,

唔係啩?《千奇百趣特工隊》主持之一嘅朱智賢一向畀人活潑、開朗既形象,鏡頭前亦表現活躍好動。點知今日佢喺社交網貼上一張自拍照,雖然見唔到佢對眼睛,但就見 ...


唔係啩?

《千奇百趣特工隊》主持之一嘅朱智賢一向畀人活潑、開朗既形象,鏡頭前亦表現活躍好動。點知今日佢喺社交網貼上一張自拍照,雖然見唔到佢對眼睛,但就見到佢鼻哥通紅,好似好傷感咁。佢仲發文長文講咗一啲個人感受,佢話:「有個咁嘅阿哥真係家門不幸,由細到大成日比(畀)佢打,拳拳到肉,細個咩都唔識,剩係識喊,到大個咗,睇住佢問候阿媽祖宗18代,不知幾想鬧返佢轉頭,不過唔想多管閒事。啲人成日話父母有責任,我覺得佢已經35歲人係成年人,已為人父都唔識做人真係好悲哀。好多時我忍讓係因為唔想爸爸難過 但唔代表我會忍一世。最後我想講,我真係好傷心有個咁嘅阿哥。PS:喺度希望天下嘅兄弟姊妹相親相愛互相尊重。」好多網民都好擔心佢仲留言安慰!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!