掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

勁香艷!黃心穎劉心悠孖住出浴 __,心悠,黃心穎,心穎,劉心悠,

勁香艷呀!「金牌監製」梅小青及劉家豪早前重返無綫擔任戲劇製作總監,再打造的新作令人期待,梅小青的經典劇《宮心計》於2009年曾創下無綫劇50點收視冠軍 ...


勁香艷呀!

「金牌監製」梅小青及劉家豪早前重返無綫擔任戲劇製作總監,再打造的新作令人期待,梅小青的經典劇《宮心計》於2009年曾創下無綫劇50點收視冠軍紀錄,現正開拍的第二集《宮心計2深宮計》由馬浚偉、劉心悠、胡定欣、周秀娜、馬國明、黃心穎及陳煒等出演,靚人加靚景自然有不少目不遐給的場面!

打晒底唔怕穿崩

近日心悠和心穎通宵拍攝一場宮女出浴戲,飾演宮女的她們與多位女演員在戶外搭建的大浴池拍攝,眾女浸在水中露出香肩,場面香艷令人想入非非,心悠與心穎戴上頭飾化身古典美人,韻味十足,期間兩人貪玩互相潑水,戲內戲外都玩個不亦樂乎!無綫特別等天氣回暖才拍這場戲,又安排在夜晚拍攝的原因是有月光映照水池,令畫面更有美感,眾女看似全裸出浴,其實當然做足安全措拖,穿了泳衣及Tube Top打底,又不時以浮在水面的小木桶遮身,絕對不會穿崩!

激讚景靚

心穎受訪時大讚浴池場景非常漂亮,令她感覺猶如在日本浸溫泉般:「有暖水,又有香味,感覺好好,現場又有燈光照射,好唯美!我開頭以為係用普通木桶浸咋!點知原來喺室外,個浴池景仲咁靚!」心穎透露這個太子妃賞賜的桂花浴池其實是給心悠享用,她飾演心悠好姊妹,故也能一同分享,又表示跟心悠現實中也成為好友:「我哋兩個同樣來自溫哥華,同聲同氣吖嘛!(拍呢套劇辛唔辛苦?)都OK!雖然有時瞓得一、兩個鐘,但好值得,因為拍得好靚。」至於心悠表示拍出浴戲浸了一整晚水,幸好劇組有安排熱水同毛巾,非常周到,她又爆自己拍了兩場出浴戲,一場是兩個人,另一場是跟一班宮女齊齊出浴,大家拭目以待!心悠又讚場景冇得頂:「估唔到個景咁靚,好有度假、Relax感覺,仲真係有浴鹽同桂花花瓣,拍得好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!