掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

阿伯殺手復出!李莉莉被人要求「潛規則」 __,李莉莉,

李莉莉出山喇!「阿伯殺手」李莉莉(Lily)1998年獲選澳門小姐季軍並來港發展,當年樣貌標緻卻走騎呢路線,令她成功出位,絕對是九十年代艷星界的風雲人 ...


李莉莉出山喇!

「阿伯殺手」李莉莉(Lily)1998年獲選澳門小姐季軍並來港發展,當年樣貌標緻卻走騎呢路線,令她成功出位,絕對是九十年代艷星界的風雲人物之一,1996年她與澳門商人麥競敏結婚息影,現育有一仔一女,今年因在朋友導演游說下決定復出,一頭超長金髮配綠紅藍間條染色,令人留下深刻印象!日前,Lily更帶同爆肌黑超保鏢接受東網專訪,期間大擺S甫士,又同爆肌保標鬥谷事業線!

自爆曾被綁架

學朱咪咪話齋「做嘢無要求,邊有人畀面?!」李莉莉指自己揀保鏢都相當有要求,有殺氣之餘,仲要識埋中式按摩,看似無厘頭但其實又有箇中道理,她謂:「當年我揀保鏢唔要靚仔,唔想傳緋聞,依家就要有殺氣同識按摩,因為我心臟唔好,成日會手足冰冷,好需要男人嘅火雲掌暖番,當然我會捲住薄被同埋有女助手在場四手按嘅。」

請保鏢除了為咗按摩,當然仲要保護自己嘅人身安全,Lily更自爆早年曾經險被綁架:「當年有綁匪想綁架我勒索,仲問我助手攞我嘅行踪,但我助手好好話番畀我知,所以由嗰陣時開始就會請保鏢護身。」

財政冇問題

Lily久休復出,傳聞不斷,有指她婚變及財困,lily逐一解說,談到與老公麥競敏的關係,她笑意盈盈表示:「我同老公嘅婚姻絕無問題,佢亦有一直信守結婚時嘅承諾,一齊廿年都絕唔會過問我嘅財政狀況,自由度極高!」

至於財困,於江西擁有兩千畝果園的她矢口否認,並謂:「無問題,我老公都已經退休,周圍去玩攝影,而我因為有心臟病,所以唔能夠再打理個果園,所以先返出嚟做嘢。」

唔知咩係「潛規則」

相隔21年再殺入娛圈,不少事都要重新適應,Lily笑言早前曾經畀人問可否「潛規則」,但她根本不明所,她謂:「嗰個人問我可唔可以『潛規則』一次,我當時都唔明佢講乜,仲以為佢問我攞錢,仲反問佢點解要畀錢佢拍戲,事後先知個意思(不道德交易),當然已經嚇走咗佢,真係笑死!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!