掃呢頁CODE去手機

2017年4月28日 星期五

洪金寶悼陳佩華:我嘅回憶都係佢笑臉 __,陳佩華,洪金寶,

願大家嘅回憶都係陳佩華一張一張嘅笑臉。資深電影人陳佩華因癌病離世,令不少圈中人感到惋惜。在影壇舉足輕重的洪金寶,就指自己一直受到對方照顧,因而感覺特別 ...


願大家嘅回憶都係陳佩華一張一張嘅笑臉。

資深電影人陳佩華因癌病離世,令不少圈中人感到惋惜。在影壇舉足輕重的洪金寶,就指自己一直受到對方照顧,因而感覺特別心痛:「從我第一部做導演嘅電影《三德和尚與舂米六》,以及以後每一部電影,差唔多都係佩華幫我做製片,佢一直幫助我、照顧我!」他又透露當年建立寶祥電影公司,所有員工都是對方為他安排。洪金寶又表示自己與陳佩華的關係非常密切:「佢的確係我一個不折不扣嘅好朋友、好伙伴!雖然我哋有一段時間冇合作,但多年感情仲係冇改變!佢為人積極樂觀,凡事都全力以赴,唔怕吃苦。喺娛樂圈咁多年,佢仲係保留住一份童心!」洪金寶亦坦言人生難測,沒有想過對方如此快離去:「好心痛!但係一諗起佩華,我嘅回憶卻係一張一張佢嘅笑臉,我會永遠懷念佢!願佢番到天家,喺天父身邊永享福樂!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!