網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月11日 星期二

話北京天氣比想像中好 紅姑恨買四合院 __,紅姑,鍾楚紅,

鍾楚紅話想買四合院!鍾楚紅(紅姑)現身Chaumet在北京舉行的ChaumetWorld派對,現場展出品牌經典作品,紅姑戴上品牌逾五百六十萬的首飾示人 ...


鍾楚紅話想買四合院!

鍾楚紅(紅姑)現身Chaumet在北京舉行的Chaumet World派對,現場展出品牌經典作品,紅姑戴上品牌逾五百六十萬的首飾示人,期間她與荷里活「蜘蛛女」姬絲汀鄧絲(Kirsten Dunst)齊齊欣常工匠鑲嵌鑽石,並交流心得。

去打書釘

紅姑稱會在北京逗留三日,明天便離開,問她會到甚麼地方遊覽?她說:「我啱啱聽到人講北京有間好靚嘅書局,我想去打書釘,同埋會去頤和園,依家玉蘭開花,我想睇花,不過唔係好夠時間。以前我會去琉璃廠街同行胡同,我好鍾意四合院,當年差啲買咗,如果當年買到就發達。(點解冇買?)因為有好多條例,唔係咁簡單就可以買。我每次見到四合院就流口水,依家好多四合院改建成餐廳之類,如果真係買到,我會用嚟自住,中間一個花園,好開心。」紅姑稱北京的天氣比想像中好,她還看到櫻花,但就沒有帶相機,只用電話拍下美景。

自認有眼光

紅姑提到喜歡在內地購買字畫,她稱不少博物館也附有店鋪售賣民間收回來的珍品,她自豪地說:「我買過好有名望畫家嘅作品,仲有清朝皇帝嘅真迹。(有邊位名畫家作品?)趙少昂,不過當年買好平,但升唔升值唔關我事,我唔會賣。(要好多地方收藏?)啲畫要表起佢,但我冇掛出嚟,如果係要掛喺茶居同埋配合酸枝花梨傢私先至啱。(多唔多收藏品?)唔係好多但都唔少,但唔係多到可以開展覽,而且我都唔敢,我收藏係自己開心,唔係畀人睇。(有冇朋友叫你割愛?)都有,但我唔會賣,所以全屋都係嘢,都唔知點算。(你係咪好有眼光?)我得一對眼,但都幾proud of自己,我唔係當投資,只係自己鍾意。我成日都去博物館,好鍾意藝術,喺藝術方面跟得幾貼,比時裝跟得更貼。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!