掃呢頁CODE去手機

2017年4月10日 星期一

曾志偉 金燕玲奪男女配齊齊多謝個女! __,金燕玲,曾志偉,志偉,

最佳女配角 金燕玲
曾志偉金燕玲奪男女配齊齊多謝個女!曾志偉及金燕玲憑《一念無明》奪得「最佳男、女配角」,志偉繼1997年《甜蜜蜜》後再獲此獎,在春夏手上領獎後說:「好緊 ...


曾志偉 金燕玲奪男女配齊齊多謝個女!

曾志偉及金燕玲憑《一念無明》奪得「最佳男、女配角」,志偉繼1997年《甜蜜蜜》後再獲此獎,在春夏手上領獎後說:「好緊張!對手太勁,上次攞係新導演陳可辛,今次又係新導演黃進,大家留意佢!我要多謝余文樂,冇諗過佢演得咁好同埋唔同我傾偈!多謝我個女話:『爸爸你拍喜劇唔知講乜,可唔可以拍啲有深度嘅戲?』」

激動起雙飛

今次第四度奪得金像獎最佳女配角的金燕玲,在余文樂及楊千嬅手上領獎後,激動說:「同一個角色能夠攞到金像獎同金馬獎係我嘅心願,多謝導演同編劇,你哋同我個女咁上下年紀,送咁大份禮畀我,好感謝評審,唔好理角色有幾多戲,都要好好做,一定有人睇到!多謝我個女,佢好乖,多謝錫我嘅朋友,你哋支持金燕玲,唔係因為金燕玲係邊個,係因為係我!」知己蘇施黃在社交網站即時送上祝賀!

至於「最佳新演員」由《點五步》胡子彤奪得,他否認與女友歐鎧淳情變:「係佢叫我唔好喺台上多謝佢,佢會怕醜!」

此外,志偉入場前被問到有否關心好友成龍?他說:「乜事?(吳卓林報警拉阿媽吳綺莉!)吓?報警拉成龍?(拉阿媽!)真係唔知喎,我啱啱歐洲返!不過家庭事,私了(成龍同你呻?)冇。」

最佳男配角 曾志偉
  • 最佳男配角 曾志偉
曾志偉激動與女兒曾寶儀擁抱。
  • 曾志偉激動與女兒曾寶儀擁抱。
衛詩雅中門大開性感出席頒獎禮。
  • 衛詩雅中門大開性感出席頒獎禮。
趙薇專程來港擔任頒獎嘉賓。
  • 趙薇專程來港擔任頒獎嘉賓。

鍾意就快D Share啦!