掃呢頁CODE去手機

2017年4月23日 星期日

丈夫猝逝 曾守明太太趕赴粵:接受唔到 __,曾守明,

願曾太節哀順變。無綫藝人曾守明在廣州登台演唱途中突然猝死,曾太即今早凌晨5點多直奔到廣州為丈夫辦理身後事,曾太在電話中強作鎮定受訪,她表示抵達廣州時, ...


願曾太節哀順變。

無綫藝人曾守明在廣州登台演唱途中突然猝死,曾太即今早凌晨5點多直奔到廣州為丈夫辦理身後事,曾太在電話中強作鎮定受訪,她表示抵達廣州時,要先到當地公安所為亡夫辦理死亡證,然後先可以將佢遺體送到殯儀館暫時安放,她說:「我依家都好亂。安排緊啲手續、文件上嘅嘢,會將佢遺體搬返嚟香港。」

「出去」成遺言

曾太表示丈夫昨日是早上11、12點出門口上廣州登台,守明說:「出去」估不到成為對曾太的遺言。曾太在18歲獨子、姐夫及姨甥仔陪同下上到廣州,看到丈夫遺容,她坦言至今仍未接受丈夫離去的死訊,她說:「佢係兩點半左右離開,我哋五點幾上到去,佢已經走咗,塊面都凍凍哋,唇都青青哋。」曾太表示丈夫兩年前是有心血管疾病,但已經好番,不過一路有食藥,她說:「之前佢又冇咩唔舒服,係突然間,我上到廣州有問過嗰晚同佢一齊嘅朋友,佢哋都話守明冇特別嘢,食海南雞飯。」

急救時曾有過一下有知覺

據曾太了解丈夫是演唱途中突然成個人冇意識倒下,她說:「啲人話佢謝晒,現場有人幫佢做心外壓,當救護員到場,即場幫佢做自動體外心臟去顫電擊,佢有過一下有知覺,隻眼擘開過一下,但之後都搶救唔到死亡。」因為守明死得太突然,她坦言一時間難以接受,她說:「佢都已經慢慢肥番,我唔知係咪表演場地環境好多人,太焗熱親?又或者係佢唱歌太hyper,心肌會唔會跳得快啲,呢啲我真係唔知。」

曾太表示守明一直是在表演場地進行急救、搶救,沒有送到醫院,但搶救了太約80分鐘最終不治,便直接送往殯葬服務中心。問到曾守明死因,她表示:「我諗心臟病!」今日她會先行返港,由於今日是假期,幫丈夫辦理死亡證的手續,最快都要明日,估計曾守明遺體最快都要星期二先運返香港。

入境處通知老公出事

要幫守明辦理身後事,曾太表示暫時經濟未有問題,她說:「佢有買保險,保險經紀都有打畀我,暫時未知需要幾多錢,初步知道運屍返港嘅運費係二萬幾蚊人民幣。」曾太表示今次與丈夫一齊上廣州嘅區瑞偉及鄭家生等,因為沒有她的電話聯絡,是上面的朋友知道丈夫曾經做過輔警,輾轉由人民入境事務處打電話聯絡她,她才知老公出事,她說:「佢哋打畀我叫我有心理準備,話佢失救。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!