掃呢頁CODE去手機

2017年4月18日 星期二

何雁詩做小三狂被轟 劉佩玥力撐姊妹︰佢會識諗 ! __,劉佩玥,小三,何雁詩,

何雁詩做小三狂被轟劉佩玥力撐姊妹︰佢會識諗!相關連結:【小三坐正接手】鄭俊弘專搵女友湊狗何雁詩執狗屎http://bit.ly/2pa82eL夏天為大 ...




  • 何雁詩做小三狂被轟 劉佩玥力撐姊妹︰佢會識諗 !
  • 相關連結:【小三坐正接手】鄭俊弘專搵女友湊狗 何雁詩執狗屎

    http://bit.ly/2pa82eL

    夏天為大家帶來熱褲 劉佩玥陳瀅行沙灘

    http://bit.ly/2pa1i0o

    【見財化水】贏咗鄭俊弘失事業 何雁詩零Job冇收入

    http://bit.ly/2omImGQ

    何雁詩回來香港之後,當然要找好姊妹傾訴心事。她同陳瀅、劉佩玥是圈中出名好閨蜜,依家何雁詩有事,她們兩個當然要出來慰藉一下對方。

    我們問過劉佩玥,她就話自己對於好姊妹同鄭俊弘一齊的事,真的什麼都不知道。她說︰「我不嬲都知佢哋係朋友,反而佢唔講我哋就唔會問,所以好多嘢都唔係話好清楚。我覺得唔需要依家呢個時候再講我係咪一早知,因為件事已經發生咗。」

    她又指現階段只希望朋友盡快回復心情︰「我依家淨係希望我的朋友,佢心情會好番,繼續投入工作,呢一樣嘢是我做朋友唯一可以做的事。其他嘢,個件事前文後理,有咩前因後果其實我都唔需要知得太清楚,我依家淨係想focus佢身上,make sure佢係OK。」

    劉佩玥話平時都會聚埋一齊,而何雁詩爆出做小三這件事之後,她同陳瀅還有一些圈外朋友,都找多了何雁詩陪她傾下偈。當日何雁詩就悶悶不樂去放狗,她心情依家好番點未呢? 劉佩玥話︰「佢心情係點要由佢答。佢係一個好堅強嘅女仔,佢唔需要一定要人陪佢先可以處理到事,佢都有自己嘅諗法,我哋做朋友可以做的事就係陪住佢囉。佢咁大個女,會識得諗啦! 」


    鍾意就快D Share啦!