掃呢頁CODE去手機

2017年4月20日 星期四

全女撐場!阿倫新碟落重本:幾層樓嘅錢 __,阿倫,譚詠麟,

校長推出新碟,獲3女星撐場,異性緣真係好!校長譚詠麟下午現身北京,為全新國語專輯《欣賞》今日隆重推出而舉行記者會,獲三位女歌手李幸倪(GinLee)、 ...


校長推出新碟,獲3女星撐場,異性緣真係好!

校長譚詠麟下午現身北京,為全新國語專輯《欣賞》今日隆重推出而舉行記者會,獲三位女歌手李幸倪(Gin Lee)、丁噹及陳潔儀以嘉賓身份到場祝賀,未能到場嘅陳奕迅、張學友、五月天等都有拍片送上祝賀。環球亞洲地區高層都有現身支持,並送上紅色旗幟賀校長,寓意他征戰樂壇多年,創造出更好成績。

另外,丁噹喺台上話同校長錄音嘅時候,校長同自己分享咗好多男女之間,當感情去到一段長時間,唔知道應該繼續定係分開嘅時候應該點做,即令到全場大笑,她即解釋校長係以過來人嘅身份同自己分享過往嘅經歷。

新碟籌劃三年

接受訪問時,提到今次重本投資,校長透露專輯製作費係unlimited,連去錄音室都超過一百次,因為非常重視專輯,所以由籌備、邀請歌手合作、監製、作曲及填詞部分都有份落手落腳參與,校長話:「做得到係我嘅福氣,久唔久都要提升吓個領域!」今次的新專輯執行兩年、籌劃三年,製作及宣傳費用,校長直言所有歌手及工作人員的機票兼酒店食宿都由環球負責,只係計製作費都花咗150多萬,還有校長最寶貴嘅誠意,不過呢啲費用全部都未計自己嘅酬勞,笑言夾夾埋埋都使咗幾層樓嘅價錢。

問到點解淨係邀請三位女歌手到記者會,校長搞笑指因為所有合作的男歌手,包括孫楠、陳奕迅、張學友、五月天等,都正在巡唱及有工作在身,所以嚟唔到。問到會唔會開演唱會,校長坦言話唔敢諗,因為宣傳已經很有難度,而所有歌手都有工作在身,好難夾檔期,除非大時大節:「大家都明嘅,實現到夢想已經好開心,已經好富有㗎喇,心中富有!」

至於接下來的宣傳計劃,校長指稍後會繼續到上海、台灣、新加坡及馬來西亞,亦會宣傳個人演唱會,而Gin Lee就會擔任演唱會嘉賓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!