掃呢頁CODE去手機

2017年4月23日 星期日

魯芬:曾守明落淚哽咽送別魯芬:佢為人冇得頂 __,曾守明,魯芬,

節哀。藝人曾守明出席魯芬的出殯儀式,於早上十時許離開的他心情沉重,戴上墨鏡亦難掩傷感,他表示認識魯芬多年,指對方為人更是冇得頂,他說:「識佢冇十年都八 ...


節哀。

藝人曾守明出席魯芬的出殯儀式,於早上十時許離開的他心情沉重,戴上墨鏡亦難掩傷感,他表示認識魯芬多年,指對方為人更是冇得頂,他說:「識佢冇十年都八年啦,為人冇得頂。(知佢病?)真係唔知,嗰時我病嗰陣,佢都有關心我。」他又傷感表示日前仔仔跟他說在2013年看首映見到魯芬,轉眼幾年,魯芬亦已離世,令他不禁哽咽。

談起往事,曾守明亦忍不住落淚抹,他說:「佢曾經講過,做藝人靠面口搵食,就算係去啲慈善活動都拎番封利是,係個意頭嚟!」他指魯芬十分關心朋友,故特意前來送對方最後一程。他又表示在場內見到魯芬的影迷,談起場內播放的片段中有一句說話,再度令他落淚哽咽,他說:「聽到條片佢話『我走啦,你嗌聲我』」

談起難忘事,他表示雖未曾與對方合作拍戲,但有在活動上見面,他說:「佢好玩得,影相嗰陣可以好親暱,好關心朋友,係好好嘅前輩!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!