掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

「小春雞」打尖出世 黎諾懿:生殖器好強壯 __,小春,黎諾懿,李潔瑩,小春雞,陳小春,

「小春雞」出世,黎諾懿與太太都爭住錫錫。
「小春雞」打尖出世黎諾懿:生殖器好強壯藝人黎諾懿昨日榮升爸爸,其太太李潔瑩由預期順產改為剖腹分娩,母子平安。黎諾懿即時在社交平台分享一家三口的合照,並 ...


「小春雞」打尖出世 黎諾懿:生殖器好強壯

藝人黎諾懿昨日榮升爸爸,其太太李潔瑩由預期順產改為剖腹分娩,母子平安。黎諾懿即時在社交平台分享一家三口的合照,並留言:「神之子……小春雞正式降臨人間。」更搞笑指囝囝的「何B仔」很強壯!

熱愛小朋友的黎諾懿與太太李潔瑩,2014年結婚後積極造人,終懷上男胎,二人的愛情結晶品昨日出世,重6.6磅,母子平安。一索得男的黎諾懿,即時在社交平台分享一家三口的合照,並留言:「神之子……小春雞正式降臨人間。」雖然B仔的乳名是「小春雞」,但卻絕對不可「睇小」!黎諾懿受訪時笑指兒仔「何B仔」強壯:「第一眼見到囝囝嘅生殖器好強壯,聲音仲好雄厚添!」

臨時決定開刀

黎諾懿指「小春雞」的預產期本來是本月16日,太太亦打算順產,但最終接受醫生建議「打尖」開刀,他說:「老婆本來堅持順產,但呢幾日感覺唔同平時,醫生檢查話老婆就生得,但BB未轉頭,個頭未入產道,同埋個仔個頭比較大,建議開刀生,幫我哋打尖安排產房。開刀嗰陣個仔都好百厭,左閃右避,最後醫生要用吸盤吸佢出嚟。」

小春雞<br>6.6磅
  • 小春雞

    6.6磅
黎諾懿一索得男,坦言感覺神奇。
  • 黎諾懿一索得男,坦言感覺神奇。
頭髮濃密的「小春雞」口擘擘,好似想同媽咪傾偈。
  • 頭髮濃密的「小春雞」口擘擘,好似想同媽咪傾偈。

交由師傅改名

黎諾懿表示初為人父心情好得意,感覺神奇,但由於星期日才決定翌日開刀生BB,給老婆「詐型」由求婚、結婚到生仔也十分倉卒!問到覺得BB似他還是媽媽?他笑說:「啲人話個樣似媽咪,我覺得對眼似我。」篤信風水的他,打算交由師傅為囝囝改名,英文名則由太太負責:「湊仔唔係問題,因為係我哋兩個家族嘅第8個BB,所以好熟手!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!