掃呢頁CODE去手機

2017年4月2日 星期日

【邊行邊敷】「面膜俠」離開飯店 范冰冰勁愛當街敷面膜 __,冰冰,范冰冰,李冰冰,

大陸女星范冰冰皮膚白皙皮膚,敷面膜仲敷到出晒名,曾講過一年要用七百張面膜,連佢男友李晨上《康熙來了》都大爆「她在家裡就是一直敷面膜」,更不時被網民見佢 ...


大陸女星范冰冰皮膚白皙皮膚,敷面膜仲敷到出晒名,曾講過一年要用七百張面膜,連佢男友李晨上《康熙來了》都大爆「她在家裡就是一直敷面膜」,更不時被網民見佢敷住面膜就出門,認真夠晒誇張!!!近日有網民喺天津一間飯店大堂,意外「捕獲野生」范冰冰(范爺),佢當時敷住面膜兼戴上黑超,頭上仲戴住白色髮帶,雙手插口袋,散出霸氣,走出大門直接上保母車走人。網民見到呢條片忍唔住問范爺行程太趕,之不過范冰冰當街敷面膜都唔係第一次,之前有人喺電梯同車廂敷面膜,無時無刻都要保養,又試過喺美國紐約第五大道,即使在熙來攘往嘅大街,佢都仍然敷面,有路人認到佢,佢仲幫手簽名。之前《快樂大本營》就貼過一張范冰冰屋企嘅雪櫃相,相中見雪櫃仔全部放晒面膜,原來范冰冰肌膚全賴佢多年勤於保養,之但係亦有網民問咁敷法,皮膚唔會累咩!?

近日有網民喺天津一間飯店大堂見到咁嘅冰冰… 佢當時敷住面膜兼戴上黑超,好有「霸氣」
其實之前已經有人影過冰冰去邊都敷! 之前拍劇,佢都照邊行邊敷 (微博圖片)
早前男友上《康熙來了》亦爆冰冰愛係咁敷 之前《快樂大本營》就貼過一張范冰冰屋企嘅雪櫃相

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!