掃呢頁CODE去手機

2017年4月11日 星期二

阿女秘密轉院 吳綺莉日夜頻撲唔舒服 __,吳綺莉,

吳綺莉叫大家畀多啲空間佢哋。前亞姐吳綺莉(Elaine)早前涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,下月中旬要再返警署報到。由於卓林上周二秘密轉往另一間醫院接受治療 ...


吳綺莉叫大家畀多啲空間佢哋。

前亞姐吳綺莉(Elaine)早前涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,下月中旬要再返警署報到。由於卓林上周二秘密轉往另一間醫院接受治療,Elaine希望可以有一個較安靜的空間讓女兒休養,而為女兒日夜奔波的Elaine同樣備受壓力而身體不適,她接受東網訪問時承認女兒轉了醫院休養:「係轉咗院,你哋畀啲空間我女等佢安靜咁休息吓!其實我日夜頻撲都唔太舒服,都要管理好自己身體,先可以照顧個女!(母女關係如何?)我哋有通電話,亦有探個囡,大家關係冇問題,(出院?)暫時唔會出院住!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!