網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月16日 星期日

【為見憶蓮…】沒收銀包手機搜身 王賢誌證《歌手》有綵排:監製指導觀眾反應 __,憶蓮,王賢誌,手機平板,手機,林憶蓮,

林憶蓮噚晚喺大陸節目《歌手2017》中以壓倒性得票率,贏咗跪地x叫嘅迪瑪希(新聞連結:http://bit.ly/2oztEOD),原來王賢誌係林憶蓮 ...


林憶蓮噚晚喺大陸節目《歌手2017》中以壓倒性得票率,贏咗跪地x叫嘅迪瑪希(新聞連結: http://bit.ly/2oztEOD ),原來王賢誌係林憶蓮die hard fans,佢仲專登同伴侶Kevin飛去長沙睇《歌手》總決賽捧憶蓮場。今日王賢誌就喺facebook打咗千字文講今次睇總決賽感受,佢話過去呢30年來,最愛睇同聽嘅都只有憶蓮,仲話對方嘅歌陪住自己經歷人生中好多重要及難忘嘅階段,仲係「從溫哥華到香港,從演藝到生意到慈善,從單身到拍拖到結婚……一直都有她!」之後王賢誌講到憶蓮點樣努力進步,話自己一直有好多機會同憶蓮接觸,但冇諗過自己能夠親到長沙現場同憶蓮打氣。不過最精彩,都係佢講番一直有傳《歌手》觀眾收錢做反應部份。王賢誌話:「湖南衛視要求超高……要求現場觀眾要提早三至四小時到達studio入座,期間核對身份,經過金屬探測,搜身,過程繁複……連所有手機銀包等都要寄存,所以觀眾們入場後都不會分心,全情投入!「等候開show之時,又會由監製導演輪流briefing,不停指導所有觀眾如何熱烈反應,甚麼時候要拍掌,甚麼時候要歡呼甚至站起來,全部都來回試練數次,若有人一動不動,更會被即時指出來……所以我敢肯定所有觀眾的反應都是自然真實(直線?曲線?),傳言有報酬之說應不屬實!「而除了歌手在台上可看到歌詞提字機,其實觀眾們也有兩部大型提字機可看,所以很多人連很冷門的歌也可邊看邊跟着唱,還一字不漏,正是此因!」

(王賢誌facebook圖片) 王賢誌喺facebook撰長文講自己捧憶蓮場嘅感受(王賢誌facebook圖片) 可以見證住偶像奪冠,係開心嘅。(王賢誌facebook圖片)
王賢誌仲瘋狂集郵(王賢誌facebook圖片) (王賢誌facebook圖片) 鄭紹康都有捧憶蓮場。(鄭紹康Ig圖片)
仲睇到眼泛淚光。(鄭紹康Ig圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!