掃呢頁CODE去手機

2017年4月30日 星期日

洪卓立爆頻約食飯有景轟 __,洪卓立,

鍾舒漫表示好放心姊妹今次揀男友的眼光。
洪卓立爆頻約食飯有景轟歌手洪卓立、鍾舒漫、張紋嘉、張惠雅及陳柏宇等,與蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)同是2007年出道,故彼此感情深厚, ...


洪卓立爆頻約食飯有景轟

歌手洪卓立、鍾舒漫、張紋嘉、張惠雅及陳柏宇等,與蕭潤邦(Oscar)和江若琳(Elanne)同是2007年出道,故彼此感情深厚,私下常相約敍舊。昨日洪卓立被問到可知「江蕭戀」,他在電話中說:「完全冇先兆,唔聲唔聲!但戥佢哋開心,唔怪得Oscar成日約食飯啦,原來……可能借啲意。」

至於鍾舒漫就早察覺Elanne有拖拍,只是不知男友是Oscar:「Elanne表達過有着落,有要佢介紹我識,畀我睇吓過唔過關先,依家知係Oscar都好放心。」而張紋嘉覺得好surprise,因Elanne好口密,由朋友變成情侶很難得,望兩人可以幸福下去。

一眾歌手2007年同屆出道,不時相約敍舊。
  • 一眾歌手2007年同屆出道,不時相約敍舊。

鍾意就快D Share啦!