網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月5日 星期三

畏高頂硬上!高海寧爬樹嗌晒救命 __,高海寧,

好驚咁!無綫新劇《抱佣情人》演員高海寧與黃德斌在西貢拍攝爬樹戲外景,戲中貪錢的高海寧爬樹搏命拾回有錢佬黃德斌的卡片。本身畏高的高海寧要爬上十多尺高的樹 ...


好驚咁!

無綫新劇《抱佣情人》演員高海寧與黃德斌在西貢拍攝爬樹戲外景,戲中貪錢的高海寧爬樹搏命拾回有錢佬黃德斌的卡片。本身畏高的高海寧要爬上十多尺高的樹上做戲,現場出動了吊機車有威吔保障她的安全,但爬樹時仍不時喊驚𠵱嘩鬼叫,雖然爬得輪輪盡盡,但習慣了高度後又話刺激好玩!隨後拍攝到難度動作,高海寧由威吔倒吊樹上,整個人翻轉頭,頭陪充血面紅紅的她則高呼:「嘩﹗好驚呀﹗」

黐晒膠紙防走光

高海寧接受訪問時,被問到是否有畏高?她笑說:「真係有少少畏高,坐唔到透明lift,好彩有威吔扯住感覺已經安全好多,所以拍攝時都OK,最驚係拍完佢叫我跳落嚟,試多幾次又冇咁驚,平時好少做危險動作,喺安全情況下做覺得件事好刺激。(做足保護措施?)已經黐晒膠紙防走光,仲有啲護膝、保護墊,不過都用唔着,因為我都未用力條威吔已經扯咗我上去。(會唔會挑戰笨豬跳?)唔會,我唔會攞條嚟博,我好輕易感受到離心力,唔使去到咁高。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!