掃呢頁CODE去手機

2017年4月29日 星期六

【桃姐陪在身邊】陳佩華癌病擴散 樂易玲﹕佢預咗,大家都逐一同佢道別 __,癌,陳佩華,樂易玲,

人稱「佩華姐」的資深電影人陳佩華,今早傳出死訊,享年68歲。樂易玲今晚在尖沙咀出席《歡樂今宵》周年派對時,透露佩華姐在今晨7時安詳離逝,她說﹕「佩華姐 ...


人稱「佩華姐」的資深電影人陳佩華,今早傳出死訊,享年68歲。樂易玲今晚在尖沙咀出席《歡樂今宵》周年派對時,透露佩華姐在今晨7時安詳離逝,她說﹕「佩華姐返咗天家,其實佢已經預備好,詳細情形等佢家人公布,佢喺所有家人兒孫、最關心、緊張嘅藝人、最好嘅拍檔、同事呢段日子都有同佢見面探佢。佢身體唔好嘅時候都有出嚟飲茶,佢抱住好感恩嘅心,佢話自己經歷咗咁多年,都已經賺咗架啦,喺個幾月前已經安排好後事,佢走嘅療養院都係佢揀嘅,我見到佢嘅時候皮膚好靚,頭髮好靚,佢都準備好返天家,嗰陣大家都逐一同佢道別。」問到佩華姐患甚麼病?樂易玲說:「佢係癌症,後期都擴散咗去好多地方,我只可以話佢係一個好勇敢嘅人,仔女同孫仔孫女,弟兄姊妹同Deanie姐(葉德嫻)都喺佢身邊,當然大家都好唔捨得。當然佢自己都有預備到,同我哋講感恩。」樂易玲表示佩華姐在影視圈工作大半生,經常都面掛笑容,做事勤力,是一位好樂觀、正面的人,她說﹕「就算嗰樣嘢(癌病)幾難,喺佢面前都好容易解決到。身為佢嘅同事,都會向佢學習。佢喺tvb做咗5年幾,但係唔會有人唔識佢,係大名鼎鼎嘅佩華姐。好開心當年敢入嚟幫手,好多嘢都做到有聲有色。同佢一齊做嘢有太多難忘事,總之就算嗰件事有幾困難,佢都可以好容易解決。」

葉德嫻與佩華姐私交甚篤。(攝影﹕陳順禎) 《桃姐》一片,佩華姐擔任監製。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!