掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

情侶檔搵銀 朱智賢:未談婚論嫁 __,朱智賢,

情侶檔搵銀朱智賢:未談婚論嫁【東方日報專訊】藝人謝東閔與緋聞女友朱智賢(Ashley)昨日到新都城中心出席《漫遊糖果星際奇遇記》,期間甜蜜餵餵及玩二人 ...


情侶檔搵銀 朱智賢:未談婚論嫁

【東方日報專訊】藝人謝東閔與緋聞女友朱智賢(Ashley)昨日到新都城中心出席《漫遊糖果星際奇遇記》,期間甜蜜餵餵及玩二人三足,但全程有點避忌。問到擇偶條件,Ashley表示喜歡細心、專一及比她高的男仔,問到東閔是否細心?她即笑說不知道。

對於首度「情侶檔」現身,她坦言酬勞滿意,問到合約內容可有寫明抗拒親密行為?她說:「唔知,公司傾嘅,但攬同拖手我都唔得,因為同佢唔熟,唔係咁好。(無綫態度好開放喎!)我仲年輕,未到談婚論嫁階段。(做乜咁避忌?)覺得佢個樣好嚴肅,同埋呢排跟緊佢學唱歌,要尊敬佢!」此外,談到何雁詩身體不適辭演新劇《誇世代》,被指與她拍過拖的東閔表示會以短訊問候。

是日精選


鍾意就快D Share啦!