網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月7日 星期五

【涉刑事恐嚇個女】吳綺莉警署報到:冇事 __,吳綺莉,

吳綺莉逗留警署唔夠半個鐘就離開。藝人吳綺莉早前涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,今日她約十一點四五分離開寓所到灣仔警署報到,在警署逗留不足半小時後,她於中午十 ...


吳綺莉逗留警署唔夠半個鐘就離開。

藝人吳綺莉早前涉刑事恐嚇女兒吳卓林被捕,今日她約十一點四五分離開寓所到灣仔警署報到,在警署逗留不足半小時後,她於中午十二時二十五分離開。她乘搭扶手電梯落地面後,未有停步接受訪問,只是雙手合十向在場記者示意。

心情煩躁

吳綺莉步行到告士打道取車,期間她被問到會否被正式起訴,戴口罩遮倦容的她即語帶煩躁謂:「冇事呀!有事我就唔會企喺度!」當被問到女兒卓林會否銷案時,她又謂:「唔好再問喇!」又怕記者撞到車輛而輕力推開記者。當差不多到座駕附近時,她被問到卓林現時情況,她雙手合十說:「冇事呀都話,真係冇事。」但未有回答女兒是否出院。之後,她便登車駕駛離開警署附近範圍。

兩母女要時間冷靜

到十二時三十五左右,吳綺莉到灣仔瑞安中心泊車,然後講咗陣電話。記者問是否相約了朋友食飯?她表示:「依家就去食飯。」問到是否搵朋友傾偈?吳綺莉苦笑一會,之後自嘲身上條貼身褲亦變鬆身褲,身體一日比一日瘦,並叫記者不要再跟着她。問到警察會否正式起訴她?吳綺莉想了一會後表示:「我真係唔講得。(卓林點?係咪出咗院?定畀時間大家冷靜?)都係。(呢排成日一個人?冇朋友陪?)有你哋陪吖嘛,我真係冇嘢呀。」吳綺莉於下午一時半許返回大坑寓所。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!