掃呢頁CODE去手機

2017年4月12日 星期三

張兆輝拖「高挑曹敏莉」原來係阿女! __,張兆輝,曹敏莉,敏莉,

卓姿雖然只得12歲,但身形似足爸爸張兆輝咁高挑。
張兆輝拖「高挑曹敏莉」原來係阿女!形象一向正派的張兆輝近日被傳有「桃花埋身」,多次被目擊有嫩女同行。家有嬌妻的他昨午被發現拖女暢遊貝沙灣,在海邊放狗、 ...


張兆輝拖「高挑曹敏莉」原來係阿女!

形象一向正派的張兆輝近日被傳有「桃花埋身」,多次被目擊有嫩女同行。家有嬌妻的他昨午被發現拖女暢遊貝沙灣,在海邊放狗、玩自拍,更一杯雪榚兩份食,全程懶理旁人目光,認真Sweet爆!張兆輝受訪時澄清這個「美麗的誤會」,他說:「嗰個係我囡囡,生得高大,所以惹人誤會咋!」

張兆輝與陳松伶合拍的無綫新劇《全職沒女》現正熱播,首集收視有23點,成績不錯。劇中飾演型爆酒店CEO的他多女埋身,想不到現實生活中同樣不愁寂寞,近日多次被發現有嫩女同行!昨午約4時許,家住貝沙灣的張兆輝與「嫰女」再次出動,兩人在數碼港海旁玩狗,長相酷似前港姐冠軍曹敏莉的「嫰女」年紀看似16、17歲,加上身形高挑,與張兆輝相當合襯!

頭貼頭Selfie

放狗期間,張兆輝不時掏出逾萬元的私伙相機為「嫩女」留倩影,兩人又頭貼頭玩Selfie,全程「蜜蜜傾」。暖男上身的張兆輝忙於「湊女」,對愛犬亦照顧有加,不時抱着牠東奔西跑。兩人身形高大,不時惹來途人行注目禮,但張兆輝一於懶理,完全沉醉在二人世界中!未幾,兩人移步到附近商場醫肚,「嫩女」一支箭衝去買雪榚。雖然買了兩杯雪榚,兩人卻你一啖、我一啖,公然「互餵」,認真溫馨!

張兆輝同阿女行孖咇,放狗兼做龍友。
  • 張兆輝同阿女行孖咇,放狗兼做龍友。
  • 放大圖片
卓姿同爸爸食雪糕時你一啖,我一啖,好溫馨!
  • 卓姿同爸爸食雪糕時你一啖,我一啖,好溫馨!
  • 放大圖片

不過,據本報翻查資料所得,「嫩女」其實是張兆輝的掌上明珠張卓姿(Twiggy)。身高5呎6吋的Twiggy,外形似足曹敏莉,拍埋老竇身邊都到他耳仔高,並肩而行似足情侶,難怪惹來這個美麗的誤會!張兆輝事後接受電話訪問時亦不禁笑說:「都聽到有人話我近日公然拖女,咁我個女又生得高大,難怪惹人誤會,但其實佢今年得12歲咋!(咁有星味,畀佢入行?)我成日同對仔女講,無論做乜嘢都好,首要係讀好書,唔好似爸爸咁讀得書少。如果我有我個仔英文咁好嘅話,我走去拍荷里活電影」

明年赴英升學

據悉,卓姿對藝術方面較有興趣,明年將赴英國升學,未來有可能入行繼承爸爸衣鉢。張兆輝自言會是呷醋外父,笑說:「好彩我個女話拍拖嘅嘢遲啲先講,佢咁有分寸,我都唔擔心!(接受佢嫁外國人?)嫁乜人佢鍾意啦,但要有事業同經濟基礎先得,拍拖要帶番屋企畀我睇吓先,話晒我閱人無數!佢喺娘家畀我捧喺手心,當然希望佢嫁得幸福,一生無憂」卓姿身形高挑,17歲的哥哥原來亦有6呎4吋高,志願是成為飛機師,張家可謂一門兩傑!

文:影視組


鍾意就快D Share啦!