掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

名人:梁家玉赴英國學廚空運蛋糕冧老公 __,梁家玉,

梁家玉事前準備咗十幾個鐘。雷頌德太太梁家玉(Jade)廚藝了得,她今日出席升級廚藝教室炮製甜品,她表示今次是首度面對觀眾做菜,問她是否習慣?她說:「好 ...


梁家玉事前準備咗十幾個鐘。

雷頌德太太梁家玉(Jade)廚藝了得,她今日出席升級廚藝教室炮製甜品,她表示今次是首度面對觀眾做菜,問她是否習慣?她說:「好似平時咁做,冇乜緊張,因為都係做番我自己擅長嘅嘢。我為咗今日,之前喺廚房準備咗十幾個鐘。」

另外,她透露剛由英國回來,在藍帶廚藝學校上堂兩星期:「主要學整蛋糕裝飾同亞洲菜,最近幾日由朝八上堂到晚九,真係好攰,要喺廚房企足十幾個鐘,老師知我辛苦,都畀我挨吓。(有冇畀老公試吓?)有,我整咗個三層蛋糕,帶咗兩層返香港畀老公試,佢好鍾意食鮮果蛋糕。」問她會否有意開店,Jade坦言開店是很遙遠的事,認為利潤不高,大部分收入也用來交租。提到好友蘇永康早前添丁,Jade稱還未有時間探望對方的bb,問她會否向對方傳授湊仔心得?她說:「我三個小朋友都係自己湊,冇請過陪月,我比較信自己,三個都湊得好穩陣,養到肥肥白白,不過,湊小朋友好個人,每人有自己一套,但如果佢問我,我一定會分享心得。(蘇永康買好多衫畀小朋友?)佢有買啲,但唔會買得太過分,我都好戥佢開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!