網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月6日 星期四

唔認做小三 何雁詩霸氣「坐正」 __,小三,何雁詩,

何雁詩話佢冇介入鄭俊弘同夫婚妻嘅感情。歌手鄭俊弘背未婚妻暗撻何雁詩一事鬧得滿城風波,不認不認還須認,今日鄭俊弘終於做番個男人,親自送女友何雁詩到機場, ...


何雁詩話佢冇介入鄭俊弘同夫婚妻嘅感情。

歌手鄭俊弘背未婚妻暗撻何雁詩一事鬧得滿城風波,不認不認還須認,今日鄭俊弘終於做番個男人,親自送女友何雁詩到機場,兩人十指緊扣現身,以行動正式公告戀情,兩人在機場匆匆回答幾句,何雁詩就入閘,之後何雁詩再透過電話接受東網訪問,她坦承說:「其實係我主動想佢嚟送我機,因為我知道今日會有好多記者,我有啲驚,希望佢可以陪住我。」問到兩人戀情幾時開始?她只謂:「我哋感情本身都係開始咗㗎啦,因為呢幾日報道令我哋更加堅強,希望逆境時大家可以扶持住。(佢終於做番個男人?)係,所以我都以佢為榮。」

唔知鄭俊弘有女友

何雁詩續說:「其實我一直都唔知佢有女朋友,一直以朋友方式交往,直至最近先開始。」今日公開感情可擔心再惹是非?被指是「小三」介入他與未婚妻感情?她說:「呢個唔提囉,我都係嗰句清者自清,我行得正、企得正,唔怕畀人話。」何雁詩表示對她來說是一個新開始,她說:「佢以前嘅嘢亦都唔需要…唔關我事,每個人都有佢嘅過去,我以前都有拍過拖。」最後何雁詩說:「我都係女人,我都知道如果感情上面覺得有第三者嘅話有幾痛,所以我絕對唔會做一啲咁嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!