掃呢頁CODE去手機

2017年4月13日 星期四

孫耀威默認孖陳美詩澳洲影結婚相 __,孫耀威,陳美詩,

孫耀威話未定實呀!歌手孫耀威(Eric)跟女友陳美詩(Macy)拍拖8年,之前有消息透露Eric已計劃今年迎娶女友,兩人更計劃到澳洲影結婚相,據知身在 ...


孫耀威話未定實呀!

歌手孫耀威(Eric)跟女友陳美詩(Macy)拍拖8年,之前有消息透露Eric已計劃今年迎娶女友,兩人更計劃到澳洲影結婚相,據知身在墨爾本的Eric,日前被網友發現兩人在當地著名景點Loch Ard Gorge拍攝婚紗照,Eric今日透過短訊回覆東網,他未有否認結婚消息,他表示:「因為真係未定實呢....我來澳洲,其中主要原因是要出席一個慈善活動,影相,其次啦....等我回香港再講啦,知道你地(哋)關心我們,非常謝謝你們,如定了什麼一定會再公布的!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!