掃呢頁CODE去手機

2017年4月22日 星期六

劉嘉玲讚城城聽話娶妻 __,劉嘉玲,郭富城,城城,嘉玲,

劉嘉玲讚城城聽話娶妻娛樂要聞劉嘉玲透露前晚賭馬贏了數萬元,會捐作慈善用途。劉嘉玲、林嘉欣、文詠珊(JM)及中田英壽等昨晚亦有出席LV活動,嘉玲透露前晚 ...


劉嘉玲讚城城聽話娶妻

娛樂要聞


劉嘉玲透露前晚賭馬贏了數萬元,會捐作慈善用途。

劉嘉玲、林嘉欣、文詠珊(JM)及中田英壽等昨晚亦有出席LV活動,嘉玲透露前晚以數千元買馬,贏了數萬元,並將贏馬錢捐作慈善。對於同場的城城新婚,她表示恭喜,提到台灣名製作人邱瓈寬叫城城下次結婚請飲,她笑言:「可能有嬲過,不過用笑話化解,我覺得唔係真嬲,都要尊重番人哋。」

提到嘉玲上年在金像獎曾笑城城不夠專一及顧家,她表示:「佢真聽話,即刻結婚,成日覺得兩個人組織家庭係緣份,之前咁耐都冇開花結果,今次咁短時間結婚,真係估唔到,佢係長跑選手,可能屋企人都畀壓力,佢年紀都差唔多。」講到城城雙喜臨門,她說:「真係唔知,如果係更加好,佢同我同年,佢keep得好好。」林嘉欣亦有恭喜城城,問到會否分享育兒指南,她說:「每個屋企價值觀唔同,湊細路方法唔同,要鍛煉同儲番嚟,都戥佢開心。」

採訪:羅慧敏

攝影:沈健程



林嘉欣以法國五月大使身份出席活動,表示會帶兩名女兒看藝術展覽。



JM被封為膠紙專家,穿大露背裙時已做足安全措施。

緊貼「蘋果VR」熱潮,打開雙眼隨意門,讓「蘋果VR」陪您探索新世界: https://goo.gl/b5RQAB

「蘋果VR」App

App store下載: https://goo.gl/0kW2cK

Google Play下載: https://goo.gl/4K7EHw


鍾意就快D Share啦!