掃呢頁CODE去手機

2017年4月16日 星期日

王敏奕帶備架生 「嚤」界尋寶 __,王敏奕,

有請王敏奕!影壇新貴王敏奕(Venus)擁有標致外形與甜美笑容,獲大批網友封為「氣質女神」!今集Venus在東網巨星節目《區區有女神》中重遊成長地上環 ...


有請王敏奕!

影壇新貴王敏奕(Venus)擁有標致外形與甜美笑容,獲大批網友封為「氣質女神」!今集Venus在東網巨星節目《區區有女神》中重遊成長地上環,自小跟母親住在此區的她小時候竟不愛玩玩具,反而喜歡行嚤囉街研究古董:「我覺得每件古董背後都有故事等人發掘,令我好想探索多啲。」Venus帶埋放大鏡尋寶,但因怕寶物價值連城而齋睇唔敢掂,只戰戰競競拎起舊式電話扮講嘢。

Venus跟上環結下不解緣,長大後無論拍劇或拍戲都經常返此區取景:「之前拍《女人俱樂部》,由相識、生仔、鬧交到絕交都喺呢條水池巷拍攝,講講吓都好掛住班姊妹呀!」文青Venus又帶大家行PMQ 元創坊支持本土文化產業。想跟她重拾昔日回憶,記得星期三晚黐實東網巨星喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!