掃呢頁CODE去手機

2017年4月17日 星期一

陳凱琳親解時空穿梭之謎 __,凱琳,陳凱琳,

典解嘅?藝人陳凱琳(Grace)昨晚被發現在香港紅館捧男友鄭嘉穎場,欣賞男友主演的《風雲5D音樂劇》,兩口子仲互摸面珠放閃晒恩愛,但話口未完,今日一早 ...


典解嘅?

藝人陳凱琳(Grace)昨晚被發現在香港紅館捧男友鄭嘉穎場,欣賞男友主演的《風雲5D音樂劇》,兩口子仲互摸面珠放閃晒恩愛,但話口未完,今日一早Grace竟在社交網站上載身處加拿大的照片,話自己身在加拿大溫哥華,令網民嘖嘖稱奇,她究竟如何突破時間與地域的阻隔,莫非懂得瞬間轉移,抑或紅館附近真係有「送你到世界」的魔法?

Grace接受東網訪問,拆解分身術的奧秘,她說:「其實張相係前一個星期,我8至16號喺加拿大,只係post番啲舊相,我尋晚一落機專登去睇騷,冇諗過post番啲相會令人誤會。(鄭嘉穎話瘦咗20磅,又話想生女?)我有留意到佢瘦咗,佢好努力身體力行,為演出都好辛苦,但睇到佢嘅心機同努力,效果好,好開心!至於生小朋友順其自然。(嘉穎摸你面珠好Sweet?)唔好咁講」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!