網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月30日 星期日

人妻楊洛婷着底底晒四個半月巨肚 __,楊洛婷,

做隻貓做隻狗不做…2003年港姐亞軍楊洛婷同樂隊DearJane成員阿Tim(黃天翱)自結婚後表現恩愛,仲不時放聲氣話恨生仔,終於佢哋喺今個月中宣布造 ...


做隻貓做隻狗不做…

2003年港姐亞軍楊洛婷同樂隊Dear Jane成員阿Tim(黃天翱)自結婚後表現恩愛,仲不時放聲氣話恨生仔,終於佢哋喺今個月中宣布造人成功,認真恭喜晒!言行大膽過人嘅楊洛婷不嬲都唔介意騷Body,所以佢同網友分享大肚相時亦都零舍大方。呢日佢就上載一張同愛犬嘅合照,但亮點係張相除咗見到楊洛婷籮咁大嘅巨肚之外,仲隱約見到佢僅着一條黑色喱士底底,而愛犬就同個頭貼近佢個巨肚,好似知道楊洛婷有喜咁。楊洛婷留言透露現時佗B四個月半,今日就會同愛犬Tyrese同BB出去輕鬆一下,仲話好享受今個懶洋洋嘅周末𠻹,果然識歎呀!不過話時話,唔知楊洛婷一陣外出時會唔會着笠番多啲布呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!