掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

王梓軒寄語選秀節目參賽者享受高質舞台 __,王梓軒,

今次呢個節目陣容鼎盛!內地歌唱選秀節目《快樂男聲》多年來為不少熱愛音樂的人提供演出平台,助他們實現歌手夢,節目今年載譽歸來,更將於香港舉行港澳台區選拔 ...


今次呢個節目陣容鼎盛!

內地歌唱選秀節目《快樂男聲》多年來為不少熱愛音樂的人提供演出平台,助他們實現歌手夢,節目今年載譽歸來,更將於香港舉行港澳台區選拔賽,希望吸納更多有潛質的選手,勝出者可直入8月舉行的全國決賽,有興趣的香港男士切勿錯過今次難得機會!

是次《理想集團呈獻2017快樂男聲港澳台區選拔賽》邀得歌手王梓軒(Jonathan)、胡琳、音樂人張家誠(Alan)及著名排舞師Sunny Wong擔任星級評判,Jonathan去年曾以歌手身份參加類似音樂比賽,他大方分享參賽經驗及得着:「呢啲大規模嘅節目,喺音樂同配套上可以畀到好多資源同刺激我,有最好嘅音樂人去Support你做你鍾意嘅嘢,就算唔當佢係一個比賽,而係一個舞台,產生出嚟嘅表演都會好高質素!」他坦言現時更懂得珍惜每次表演機會:「比賽上,每次都可能係最後一次,你會選擇取悅大家定去享受?我會選擇後者!」

唔一定要飆高音

談到內地歌唱比賽愛飆高音,Jonathan認為其他演繹方法亦能打動人:「聽得多會希望有新嘢,大家識分嘅,飆高音可能係入門,要刺激,畀好辣嘅你食,但食得辣多都想食其他味道,好似甜、苦、鹹,係咪一定要咁濃呢?」身為評審的他,建議不要只顧贏比賽:「如果淨係為咗贏而放棄本來最想做嘅嘢,你會好後悔,參加比賽可以畀人認識係好好嘅事,但唔一定要贏,而係每一Round都要贏自己,做自己嘅最好。」

張家誠:要有個人特色

至於Alan曾為不少人氣歌手擔任歌曲監製,當中不少都是歌唱比賽出身,他認為是次選拔賽是很好的入行機會:「除咗好多聽眾會聽到你唱歌之外,亦會有好多唱片公司、幕後人士留意,真係有興趣入行嘅,就唔好錯過機會喇!」由於參賽者是全男班,他認為競爭會更激烈,選手要有個人特色才能突圍而出。

是次《理想集團呈獻 2017快樂男聲港澳台區選拔賽》由理想天映主辦,湖南衞視及芒果tv聯合出品,熱愛音樂而又享受在大型舞台演出的男士,可打熱線(852)23982110,或將個人資料及參賽視頻發送至superboyhk2017@gmail.com報名,是次選拔更是無門檻及全開放式,不管身上有否合約都可參加。如想得到選拔賽最新資訊,可上Facebook專頁「理想集團呈獻-2017快樂男聲港澳台區選拔賽」查看。

初選

日期:4月15及16日

時間:上午10時至下午4時

地點:銅鑼灣登龍街28號永光中心

19樓MEZZE7七重天

總決選

日期:4月23日

時間:下午3時

地點:九龍灣國際展貿中心

Music Zone@E-Max


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!