掃呢頁CODE去手機

2017年4月21日 星期五

古惑仔合體!陳小春自拍稱:黃金兄弟 __,小春,陳小春,

回憶返晒嚟!來忘掉錯對~來懷念過去~21年前一套《古惑仔》令鄭伊健、陳小春、謝天華、錢嘉樂同林曉峰彈起,片中各個角色都令人印象深刻!經過多年後,古惑仔 ...


回憶返晒嚟!

來忘掉錯對~來懷念過去~21年前一套《古惑仔》令鄭伊健、陳小春、謝天華、錢嘉樂同林曉峰彈起,片中各個角色都令人印象深刻!經過多年後,古惑仔已變成古惑佬,結婚嘅結婚,生仔嘅生仔,人生各有各精彩。不過,男人之間嘅友情又點會咁易隨時間沖淡吖?呢日陳小春就喺微博晒出一張「男人的浪漫」嘅自拍,仲Tag埋其餘四位巴打表示:「#Golden Job# #黃金兄弟# #紅兄# #獅王# #火山# #淡定# #老鼠# #Bill# #紅兄#」

原來五子今次去咗匈牙利布達佩斯出Trip,相中見陳小春揸機,而另外幾位人兄就各有各Chok,不過林曉峰就依起排牙喺度傻笑,喂!好似有啲唔係太合群喎!但點都好,見到佢哋襯晒黑色情侶裝現身,網民都話:「好感動這畫面,古惑仔兄弟!」亦有人問:「都穿黑,是重出江湖嗎?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!