網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月2日 星期日

深宮戲服太重傷肩頸 康華電針止痛 __,康華,

康華因為頭飾及戲服太重,搞到肩頸肌肉炎。藝人康華於無綫劇《宮心計2深宮計》演出時,卻因頭飾及戲服太重,加上長時間站立拍攝而疲累不已,康華終於頂不住,日 ...


康華因為頭飾及戲服太重,搞到肩頸肌肉炎。

藝人康華於無綫劇《宮心計2深宮計》演出時,卻因頭飾及戲服太重,加上長時間站立拍攝而疲累不已,康華終於頂不住,日前她肩頸肌肉發炎,痛得要由工作人員陪同下,到醫院求診。

肩頸肌肉發炎

在《深宮計》中演四司之一的康華,昨日受訪表示經醫生為她針炙了發炎位置後,痛的位置已舒緩了:「因為拍攝要長時間企,頭飾好重,導致肩頸位負荷唔到,致肌肉發炎,但劇組工作人員好好,知我辛苦頂唔住,即刻陪我去睇醫生!」經醫生診斷後,指康華是急性肌肉發炎,康華謂:「喺肩頸位針灸,舒緩咗好多,依家係中西合璧醫治,消炎止痛!」

髮髻達數十磅

《深宮計》為配合朝代服飾,髮髻大而重再加埋頭飾,分分鐘達數十磅,但因為配襯效果很漂亮,再加上監製梅小青對劇本的認真,不少劇中女演員都願意頂硬上,康華謂:「雖然辛苦,但拍出嚟效果好靚,唔介意嘅!」不過,前晚一場監獄戲不用戴重頭飾,演出的康華、張文慈和謝雪心都大嘆舒服不己,康華笑言想「終生監禁」:「唔使着咁多戲服箍住個身,又冇頭飾,成個人輕晒,所以我哋搞笑話希望終身監禁!」

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!