網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月2日 星期日

慶祝拍拖一周年 楊明當眾啜啜莊思明 __,莊思明,楊明,思明,

呢個閃光彈,大家食硬㗎喇!藝人莊思明同楊明認愛後感情都相當穩定,兩個仲不時喺社交網放閃晒恩愛,簡直係閃爆全城!不知不覺佢哋已經拍拖1周年喇,呢日思明同 ...


呢個閃光彈,大家食硬㗎喇!

藝人莊思明同楊明認愛後感情都相當穩定,兩個仲不時喺社交網放閃晒恩愛,簡直係閃爆全城!不知不覺佢哋已經拍拖1周年喇,呢日思明同楊明都分別喺其社交網上載二人嘅合照,思明就留言:「1st Anniversary ❤ I Love You。」而楊明就話:「一週(周)年了,這一年謝謝妳為我做的一切,希望之後的一萬年裡(裏)面,每一年都可以和妳開開心心一起過 ❤LOVE YOU」

相中就見到二人拎住個兩個心形牌分別寫住「Lisa and mat」同「一週(周)年」,有張相楊明仲錫錫思明塊面,真係Sweet到爆!唔少網友都大讚佢哋夠晒甜蜜,又送上祝福,仲話叫佢哋要繼續咁Sweet呀,咁唔知佢哋下一步係咪會走入教堂呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!