掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

霆鋒王菲被爆分手 爆料者:錯了吃狗屎 __,霆鋒,王菲,謝霆鋒,

咁爆?天后王菲與謝霆鋒分手11年後,忽然喺2014年世紀復合,震驚中港台!之後兩人不時被影到孖公仔行動,十足糖黐豆!不過,日前卻有一名中國評論家宋祖德 ...


咁爆?

天后王菲與謝霆鋒分手11年後,忽然喺2014年世紀復合,震驚中港台!之後兩人不時被影到孖公仔行動,十足糖黐豆!不過,日前卻有一名中國評論家宋祖德喺微博爆料指王菲與謝霆鋒已經分手,仲許下豪言話如果消息有誤嘅話,就會「直播吃400克狗屎」!

宋祖德仲指王菲自從上年開完演唱會撈金失敗後,兩人關係每況愈下,佢大爆兩人:「最近已簽分手協議,有商業上的合作就同時出現。兩人走到一起的真正目的,就是為了撈金,老百姓喜歡看八卦。」

有網民質疑兩人分手消息嘅真確性,另外亦有人食晒花生表示:「等着看直播吃狗屎。」有網民轉貼宋祖德有關博文,謝霆鋒得悉後便透過Facebook間接否認消息,佢留言:「期待佢食比(畀)我哋睇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!