掃呢頁CODE去手機

2017年4月25日 星期二

愈嗒愈富貴!單親薛家燕收埋心靈伴侶 __,家燕,薛家燕,

黯然銷魂飯,係薛家燕嘅終身浪漫!上月慶祝67歲生日嘅薛家燕曾經許願,希望三個仔女早日成家立室,不足一個月,話咁快就願望成真,囝囝石耀庭本月中求婚成功! ...


黯然銷魂飯,係薛家燕嘅終身浪漫!

上月慶祝67歲生日嘅薛家燕曾經許願,希望三個仔女早日成家立室,不足一個月,話咁快就願望成真,囝囝石耀庭本月中求婚成功!你估呢杯新抱茶真係咁易飲?捱到仔大女大有今日,家燕姐真係眠乾睡濕!如果,豆腐火腩飯係男人的浪漫,黯然銷魂飯,一定係薛家燕終身嘅浪漫。

周星馳電影《食神》中,家燕姐飾演嘅「味公主」拎住一碗只係加隻荷包蛋嘅叉燒飯,但時而食出哀傷, 忽爾吃得感動流淚,不禁會心微笑甚至狂喜。銷魂之所在,唔似得「爆漿瀨尿牛丸」只有一剎那爆漿嘅快感, 亦都唔似「超級無敵海景佛跳牆」有九九八十一種變化,只要簡簡單單,用心經營,即使係叉燒加隻蛋,一樣食出幸福味道。那些年被老公拋棄、被奶奶趕出門口,拖住三個仔女要擔驚受怕過日子嘅家燕姐,難關難過關關過,默默經營打造幸福的傳奇!家燕姐堅係單親媽媽嘅成功榜樣,今時今日身家過億珠光寶氣,隨手揀間2,000萬豪宅送畀囝囝,擺酒都話要擺三日,係咪勁先?

劇酬拍得住天王

早幾日我Nuts哥同笑到見牙唔見眼嘅準奶奶家燕姐High tea,講番當年前夫失蹤三年拋妻棄子,仲將所有物業資產轉晒名畀阿媽,奶奶趕埋四仔乸走,冇瓦遮頭,唔通要瞓街?家燕姐話當時諗住搵屋租,好女兩頭瞞,乜都唔敢同屋企人講,佢話:「點知有日我發現戶口多咗20、30萬,銀行經理去查,原來係爸爸入畀我!」薛爸爸深知個女含忍成性,默默送暖助渡難關!

落難嘅佢試過做保險,又曾經自薦做《婦女新姿》主持,點知對方以為佢仲係少奶奶玩玩吓,賺錢買Bra戴!之後無綫邀請家燕姐出山拍《真情》飾演「好姨」,佢話曾經因劇酬太低兼角色唔討好而十五十六: 「珍姐(曾勵珍)同陳寶華接見我,了解過我嘅情況, 二話不說酬勞加碼!幾多?總之可以媲美當時黎明嘅劇酬!」當時黎明已經係天王,拍咗《原振俠》同《今生無悔》等收視勁嘅劇集,可想而知,個價錢真係唔嘢小!復出嘅家燕姐乜都做,一日24小時當48小時咁用,冇司機、助手、經理人,自己一腳踢,收工返到屋企仲要睇仔女嘅功課,背劇本背到3點,6點又起身送仔女返學。咁樣捱法,佢曾經搞到開工期間冧廠,腹膜、胰臟同膽管都發炎,當時佢都做定最壞打算寫定遺囑,好彩大步檻過!

開學校搵滿足感

大半生只懂為仔女營營役役,離婚超過廿年,家燕姐仍然孤單一個,唔止仔女開到口叫佢搵番個伴,我Nuts哥當然都有問佢係咪想長守Dry缽!佢好真心咁話,一手創立嘅家燕媽媽藝術中心已經成為佢嘅寄託,可以為小朋友服務甚至幫助貧苦家庭嘅小朋友,當中嘅滿足感係買都買唔到!中心成立十三年以嚟,香港、內地同新加坡等地至今有十幾間分校,今年仲有十幾間集團邀請加盟,當中有唔少計劃喺內地大力發展, 嘩!容乜易搞埋上市,由家燕媽媽變為家燕主席?家燕姐即刻騎騎笑,話至少發展到20、30間學校先再算,當然都好想上市

明明傾開要搵個伴,唔好講咗去上市喎!講到感情,當年家燕姐正式離婚冇耐,有個聲稱身家過億、係前美國FBI 密探嘅追求者話要照顧佢一世,但佢見過鬼仲唔怕黑咩!不過,依家嘅佢就笑咪咪咁話已經有個心靈伴侶:「40、50歲時真係有諗過搵番個人,但好忙冇時間去培養。依家係有個細我十幾年嘅朋友,佢好關心我,好照顧我,有時都會送花畀我㗎!大家係心靈交流,成日會傾偈嘅朋友囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!