掃呢頁CODE去手機

2017年4月3日 星期一

坤坤識食溝勻七女神 __,女神,

坤坤識食溝勻七女神【東方日報專訊】時移勢易,香港曾經盛產唔少偶像紅到去東南亞,可惜呢支歌仔已經冇得再唱,依家反而係韓流襲港,淨係4、5月都已經有四大泡 ...


坤坤識食溝勻七女神

【東方日報專訊】時移勢易,香港曾經盛產唔少偶像紅到去東南亞,可惜呢支歌仔已經冇得再唱,依家反而係韓流襲港,淨係4、5月都已經有四大泡菜型男池昌旭、蘇志燮、李東旭同孔劉車輪式襲港,俘虜唔少港女嘅春心兼騎劫埋佢哋個銀包,睇場見面會都要成千蚊落樓!型靚帥嘅男神幾乎全靠外勞,其實港男係咪真係咁不濟?近排唔少網民都玩「愛港」,猛話其實依家香港已經有新四大天王,就係「演得」嘅吳業坤、「唱得」嘅陳柏宇、「寫得」嘅周柏豪,同埋「頂得」嘅洪卓立!嘩!呢四位民選四大天王,雖然冇泡菜男神咁型咁靚仔,但真係文又得武又得,乜都得咁喎!

先講吳業坤,佢唱得係人都知,雖然成個戇男咁款堅唔係靚仔,但可以「食」盡歌影視七位女神包括Super Girls成員Aka、孫慧雪、周秀娜、吳若希、鄧佩儀、龔嘉欣、王卓淇等,緋聞樹開枝散葉!屋邨出身嘅佢突然彈起,畀人話愈紅愈寸唔識人,早排仲傳連同期出道嘅胡鴻鈞都寸話坤坤扮忙唔得閒食飯,但唔好理,依然有人同坤坤一齊食好西,好似田蕊妮咁就親自請埋坤坤返屋企食住家菜!

坤坤早知自己好戲,未等做到天王級歌手,就跳線做埋演員,早排佢喺劇集《迷》嘅演出,簡直係發揮「神」級演技,好似嗰場跳樓戲,跳成10秒都未跌落街都算,跌梗落街時仲可以雙手攤開、一副好似曼聯入波向天振臂高呼咁嘅樣,跳樓都可以跳到咁有戲,我Nuts哥真係要畀個服字佢!唔係得我服,坤坤喺首部處男電影《幸運是我》嘅表現真係犀飛利,整部戲片長1個鐘52分29秒,而佢出鏡只有三場戲,計埋大約有6分鐘出鏡,對白就有55句,就係呢6分鐘同55句對白,就可以被提名今屆香港電影金像獎嘅「最佳新人演員」獎!問你服未!

陳柏宇堅唱得 治埋「男人最痛」

新四大天王中最靚仔嘅梗係周柏豪,既俊俏又才華洋溢,鍾意作歌、影相同埋做「大文豪」,人家打碎隻玻璃杯,梗係第一時間攞垃圾剷同掃帚掃走玻璃碎不過呢位心思細膩嘅「大文豪」就借題發揮佢有幾咁「寫得」,芝麻綠豆事都會啟動佢詩興大發,寫出「原來人生覺得最爛的事情也未必是最糟」的警世真言,得閒到「用了十五分鐘去細心欣賞」,睇完一輪「再用了十分鐘去打掃地方,再為其拍照」。呢篇文章係「無病呻吟」定係「文采飛揚」,就視乎觀點與角度,但教人領悟到打爛嘢係靈感來源,柏豪作咗咁多歌,佢屋企嗰啲杯杯碟碟係咪已經跌爛晒呢?

之前同坤坤爭「叱咤我最喜愛的男歌手」獎嘅陳柏宇(Jason),係四個入面最「唱得」兼最搵得,近年頻頻返內地登台唱到笑,你見佢咁快話要娶老婆就知成個老婆本唱晒返嚟!而佢唱到終解除「紅歌唔紅人」惡咒,唱到有「隱世歌王」之稱,啲情歌更聞有療傷作用,講到可以醫到人咁,嗰首代表作《你瞞我瞞》真係好似威而剛,當年喺個Show度唱Live,佢一開口唱咋,歌迷聽到毛管戙,連佢自己受不了下身疑似「動L」,無意中竟以音樂治療「男人最痛」。

洪卓立夠命硬 「死訊」無限Loop

至於洪卓立(Ken),千祈咪被佢書生型嘅外表呃咗,其實生命力勁過小強,非常「頂得」!佢出道第二年就因肺積水復發而入院,手術後要療養而少咗曝光,點知就好慘咁同「死訊」結下不解之緣,八年嚟無限次被傳,唔係病就係撞車死,多到「命硬Ken」都話計次數贏「一日死五次」(電視劇重播)嘅羅樂林成條街!好彩佢夠樂觀,每次面對呢啲無聊惡搞都頂得住。「頂得」係好事,做娛樂圈要命硬先襟撈,即係Ken已踏上成功之路。

Nuts哥

是日精選


鍾意就快D Share啦!