網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月30日 星期日

再有新相!方媛晒婚戒順便晒埋金銀膶 __,方媛,

今日係晒相日?升呢城嫂嘅方媛,今日上載自谷胸自拍相,但佢就勁快DEL咗張相,但已有人勁手快CAP得張相,張相見到方媛戴住蠱惑黑超,黑超嘅倒影仲見到方媛 ...


今日係晒相日?

升呢城嫂嘅方媛,今日上載自谷胸自拍相,但佢就勁快DEL咗張相,但已有人勁手快CAP得張相,張相見到方媛戴住蠱惑黑超,黑超嘅倒影仲見到方媛肚凸凸添!

而啱啱,方媛又晒相喇,仲要打孖上,連晒兩張相,今次佢就冇秒刪啲相(唔知遲啲會唔會刪呢?),佢留言:「變色」原來佢用咗P圖APP,將張原相整到靚一靚!但靚樣唔係今次嘅重點!今次見佢撥晒頭髮咁,手上見佢戴住戒指,應該係婚戒啩,仲有戴住着「金銀膶

」,真係豪氣喇!仲有仲有,今次佢就醒喇,唔再用頭先個角度影相,以防蠱惑黑超再出賣凸肚!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!