網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月20日 星期四

【甘比揭秘●點得大劉歡心】甘比做咗邊樣嘢 唔係個個女人都做到? __,甘比,劉鑾雄,大劉,

相關連結:【獨家●愈爆愈激】甘比父講四母女逐個搬走「突然pack嘢搬走哂」http://bit.ly/2pBJMPN【動畫●封面獨家專訪●妻離女散】甘 ...


相關連結:

【獨家●愈爆愈激】甘比父講四母女逐個搬走 「突然pack嘢搬走哂」

http://bit.ly/2pBJMPN

【動畫●封面獨家專訪●妻離女散】甘比生父公屋爆料 首評女婿大劉:年紀大我6年!

http://bit.ly/2puCbFm

【動畫●封面獨家專訪●家徒四壁】當年趕走甘比 甘比父談「女首富」:做唔出叫佢俾錢我使

http://bit.ly/2pNIUqk

【動畫●封面獨家專訪●父女眼神無接觸】去年甘比嫲過身 甘比擲父150萬搞喪事

http://bit.ly/2pcMUVa

【封面獨家專訪●講到爆粗】甘比父憶一家睇《新半斤八両》因咩事最後反哂面?

http://bit.ly/2pNwxe2

【動畫●封面獨家●甘比身世揭秘】甘比媽揸實發跡公屋 留失業甘比生父居住

http://bit.ly/2oHSN9E

【動畫●封面獨家●甘比住過慈雲山】出身徙置區 發奮讀區內band1名校

http://bit.ly/2ooNXfT

甘父現身】My life is a battle 甘比爸佐丹奴tee有寓意?

http://bit.ly/2pAaMza

_______________________________________

壹週刊周四頭條:

【慘●老人偷竊潮】獨家片!759淪老人賊樂園 海鮮拼盤塞入褲內

http://bit.ly/2pBPiBF

甘比刻苦耐勞一面,可體現於其生兒育女之上。產後坐月可算是華人社會的傳統習慣,一般產婦需在家中休養生息一個月,以調理好身體及恢復體力。但甘比於零八年誕下「小甘比」劉秀樺後,僅休息了二十五天,就與大劉在福臨門現身。當時她臉露疲態、用亁濕褸包實肥腫難分的身軀。這一天,還碰巧是大劉舊愛李嘉欣在婚前最後一次開工,對比神彩飛揚的她,甘比雖然得到十二名保鑣圍成半圓形人鏈保護出入,但明顯疲態畢露,眼皮曾一度沉重得難以撐起,在如此狀態下也要陪大劉外出用餐,認真唔話得。

四年後,甘比於十二月中剖腹誕下兒子「mini Lau」劉仲學,對比上次起碼休息了廿五天才現身,今次甘比更厲害,生完只有九天,便無視天寒地凍,再次出動到福臨門用餐,當日她以全身黑色包到冚,更照顧著同行女兒,表現得相當吃力。不久後的除夕夜,甘比再次毫不錫身下冒寒陪大劉出席富豪間的ball場倒數夜,未夠十二朝的她雖一臉素顏、身穿厚褸。坐月期間陪social,並不是個個女人受到。甘比明顯俾足面大劉,自然搏得其歡心。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!