掃呢頁CODE去手機

2017年4月6日 星期四

何哲圖撐鄭俊弘:拖住驚雁詩跌親唔出奇 __,鄭俊弘,何哲圖,

咁鄭俊弘咪成日要拖住唔同嘅人?歌手鄭俊弘(Fred)與何雁詩昨日又再度被爆拖手兼睇樓,今日兩人嘅唱片公司高層何哲圖(Herman)現身音樂劇《風雲5D ...


咁鄭俊弘咪成日要拖住唔同嘅人?

歌手鄭俊弘(Fred)與何雁詩昨日又再度被爆拖手兼睇樓,今日兩人嘅唱片公司高層何哲圖(Herman)現身音樂劇《風雲5D音樂劇》拜神儀式,被問到此事時,他表示看到照片見到當時環境好漆黑:「根本佢哋去村屋、去邊度都好,當時個環境睇落去係漆黑嘅,咁鬼仔鬼妹拖住驚隔離嗰個跌親都唔出奇。咁我覺得佢哋係鬼妹鬼仔嘅朋友相處方式,係唔出奇,會去食嘢、會出去完全唔出奇,但個情況就係佢哋兩個相處喺我哋見咁耐,絕對係鬼仔鬼妹講英文嘅朋友關係去相處。(會唔會佢兩個都瞞着你?)應該唔會啦。(你信佢哋冇拍拖?)信嘅,因為我旗下都好多都係鬼仔鬼妹嘅Artist,佢哋嘅相處方式都係一樣。只不過係啱啱依個時間佢哋宣傳合唱歌,走埋一齊個時間多咗完全唔出奇,依啲係好正常嘅方式。(佢哋去睇樓。)咁我都會同Artist睇樓。」

拍拖會同公司講

至於問到若果後來發現兩人真係瞞着公司拍拖,會如何處理,Herman就直言會跟兩人理解,覺得兩人都係好專注事業的勤力藝人,更是絕對值得栽培:「如果佢哋真係拍拖會同我講,第二就係我會同佢哋理解。(會反對?)其實依家呢個世界嘅Artist,同以前嘅公司做法好唔同,一啲嘅自由度係要畀番佢哋。依家嘅廿幾歲同以前廿幾年嘅廿幾歲嘅相處方式係好唔同,所以唔可以壓制一啲藝人。(都批准?)有限度地準,咁最緊要以工作為主。」

勸佢哋唔好再拖手

提到是否真的跟兩人了解過是否真的拍拖,Herman指兩人是朋友關係,只是現時正宣傳合唱歌,問到會否叫兩人唔好再拖手?他說:「鬼仔鬼妹,會勸佢哋喺香港地方有啲做法係唔同外國。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!